Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mini's 3-tal schreef: En over maximaal een jaar wordt het een AH, Jumbo of Coop ::)
Nee...pand was te klein voor jumbo en ah. Coop zit hier nergens.
Het was een super de boer en is vorig jaar verbouwd tot c1000
Door koekje
Waar zit die nieuwe C1000 hier in de buurt dan?
Ik ken alleen de Sovjet-winkel van hier en de voormalige C1000 van de Plaat (is dat al een Jumbo?) en de voormalige in H'heide (die al wel een Jumbo is).

Ik heb geen idee wat ze met de buurtsuper hier gaan doen. Ik heb eens een dingetje gelezen waaruit bleek dat hij verliesdraaiend was, maar dat ze hem houden vanuit politieke overwegingen en tegen supermarkt-verarming van de buurt zeg maar.

Volgens mij hoeven de aardbeien uit de automaat bij moeders niet gepind te worden. Je gooit gewoon een muntje in de automaat, net als bij een kroket of een mars.
Door eelke
Wij noemen het pinnen omdat t uit de muur komt. In stb komt niks anders uit de muur dan geld bij het pinnen, vandaag.

In bedoel de c1000 op t Pius plein. Dat was een super de boer
Door eelke
koekje schreef: Ow, je hebt het over de Sovjet-winkel. Maar die is al 10 jaar een C1000.
Nee die is pas verbouwd hoor. Toen ik hier kwam wonen was het nog een super de boer.
Pas kan misschien wel iets langer dan een jaar zijn...maar geen 10
eelke schreef: Nee...pand was te klein voor jumbo en ah. Coop zit hier nergens.
Het was een super de boer en is vorig jaar verbouwd tot c1000
Maar vanaf juni volgend jaar is de C1000-formule sowieso verdwenen en worden ze dus omgebouwd tot AH, Jumbo of Coop. Misschien daar wel een Spar ofzo, geen idee.
Door eelke
koekje schreef: Maar jij woont hier al zeker 6 jaar.
Toen ik wat met meneer kreeg, was het volgens mij ook nog net een SdB, maar vrij kort daarna werd het C1000.
Nee, 5 jaar vorige maand. Wat was het voor de super?
Door koekje
Ik weet niet wat het voor mijn tijd was, maar zo lang ik me kan herinneren is het al jaren een buurtsupermarkt. Eerst Jac Hermans, toen misschien even Spar, toen Super, toen Super de Boer en toen C1000.
Door - pien -
-Annemarie- schreef: +2  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

@ Mieke: gefeliciteerd!  :)

De op-bezoek-postduif gevangen (kwam uit België bleek uit de ringen); hij zat de laatste twee dagen hier heel onverantwoord te zitten.  :-\
Moest maar geen prooi worden voor de buurtkatten of een grijpvogel, dus hij is naar de buurman-duivenhouder.
Na onderzoek een beschadigde vleugel, dat is zeker niet goed. Buurman gaat 'em in ieder geval goed verzorgen, is mij verzekerd.  :)
:thumbup:
Door TMG1961
Ben aan het kijken voor afzetting bovenkant terras. Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het in herfst/winter zal gaan. Hij is nu best veel buiten en bijna iedere avond nog altijd behoorlijk lastig  Dus ben beetje bang dat ie gedurende de herfst/winter echt niet te genieten zal zijn als ie bijna niet naar buiten kan of hooguit heel korte tijd.
Door eelke
Zo, goedemorgen. Kort nachtje zo, maar nu erg leuk om internet af te struinen naar wk-nieuws :)

Mijn spierpijn valt me alles mee, en zo te voelen GEEN last van mijn rug. Kan wel janken, hoe fijn is dat! Heb een half uur gereden en wilde eigenlijk nog langer want ze begon net lekker te lopen...maar mijn benen voelden al als spaghetti.

Nu alleen thuis want mijn lief is werken. M'n ontbijt is op dus ik ga maar ff wat anders aandoen en dan in de tuin aan de slag. En de schuur opruimen. Denk ik.
Door Kaela
Gisteravond vroeg op bed, want doodmoe. Laat ingeslapen, want vijf keer heel veel herrie, toeters en vuurwerk in de straat. Ik wist dus prima hoeveel doelpunten Nederland gescoord had  :biggrin2:. Vanmorgen vroeg wakker en met Oscar naar het losloopveldje. Hij heeft een kleine aardbeving veroorzaakt met zijn sprintjes. Jeetje, je voelt hem dan gewoon langs komen, heerlijk vind ik dat!
Toen nog een uurtje slaap gepakt en nu ga ik naar het boekenfestijn en naar een vriendin, lekker bijkletsen.
Door TMG1961
Het is lekker buiten. Rondje met Pixie er op zitten, ze heeft weer lekker kunnen rennen. Alles eten gegeven en nu even bakje koffie. Dadelijk even naar het dorp en rondje markt
Door Kim_S
Hier ook een ietwat kort en onrustig nachtje, dochterlief is ziekjes dus die kwam steeds melden dat ze niet kon slapen  ::)
Ik moet zeggen dat ik me zelf ook niet zo denderend voel, misschien heb ik ook wel wat "ziek" meegekregen  :(
Het is bewolkt dus ideaal weer om iets in de tuin te doen. Maar ik kan natuurlijk niet naar buiten met 1 ziek kind op de bank en 1 kleine dondersteen die de boel onveilig maakt. Nou ja, dan maar binnen aan de slag  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door