Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef: Oh! Hebben ze die daar?
[me=koekje]gaat daar voortaan brood halen[/me]
Ja! Wel alleen de restjes van die dag hoor, maar wel lekker bakker brood. En krentenbollen enzo. Steeds wat anders denk ik.

Mini's 3-tal schreef: Hebben ze afgekeken van de Belgen, daar zie je dat zelfs in gehuchten waar geen bakker is, maar wel een automaat bij wie je je halfje bruin kunt bestellen.
Sssstt!
Door koekje
Bij mn moeder in de wereldstad (ze hebben er een Spar, niet eens een Boerenbond) hebben ze een aardbeienautomaat. Of laat ik het zo zeggen; een lokale boer heeft er een aardbeienautomaat.

Maar die hebben dat allemaal afgekeken van de Febo, die als eerste een krokettenautomaat had. En de Febo komt uit A'dam; Ferdinand Bolstraat.
Door eelke
koekje schreef: Bij mn moeder in de wereldstad (ze hebben er een Spar, niet eens een Boerenbond) hebben ze een aardbeienautomaat. Of laat ik het zo zeggen; een lokale boer heeft er een aardbeienautomaat.

Maar die hebben dat allemaal afgekeken van de Febo, die als eerste een krokettenautomaat had. En de Febo komt uit A'dam; Ferdinand Bolstraat.
Ja wij gaan ook altijd tomaten pinnen.
Vosmeer zeker?
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: En dan nog een heleboel C1000's ook nog zeker?
Haha ja. Zelfs een nieuwe vorig jaar. Jumbo wilde daar niet...

Mieke, misschien moet je eens de streek komen verkennen dan!
eelke schreef: Haha ja. Zelfs een nieuwe vorig jaar. Jumbo wilde daar niet...

Mieke, misschien moet je eens de streek komen verkennen dan!
En over maximaal een jaar wordt het een AH, Jumbo of Coop ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door