eelke schreef: Ik wilde wat uit de broodautomaat halen maar ben het glad vergeten!broodautomaat

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Ik wilde wat uit de broodautomaat halen maar ben het glad vergeten!broodautomaat
eelke schreef: Hip he? Grote stad hier hoorHebben ze afgekeken van de Belgen, daar zie je dat zelfs in gehuchten waar geen bakker is, maar wel een automaat bij wie je je halfje bruin kunt bestellen.
koekje schreef: Oh! Hebben ze die daar?Ja! Wel alleen de restjes van die dag hoor, maar wel lekker bakker brood. En krentenbollen enzo. Steeds wat anders denk ik.
[me=koekje]gaat daar voortaan brood halen[/me]
Mini's 3-tal schreef: Hebben ze afgekeken van de Belgen, daar zie je dat zelfs in gehuchten waar geen bakker is, maar wel een automaat bij wie je je halfje bruin kunt bestellen.Sssstt!
eelke schreef: Ja! Wel alleen de restjes van die dag hoor, maar wel lekker bakker brood. En krentenbollen enzo. Steeds wat anders denk ik.Hier bij de bakker kun je zelfs brood kopen van gisteren
Sssstt!
koekje schreef: Bij mn moeder in de wereldstad (ze hebben er een Spar, niet eens een Boerenbond) hebben ze een aardbeienautomaat. Of laat ik het zo zeggen; een lokale boer heeft er een aardbeienautomaat.Ja wij gaan ook altijd tomaten pinnen.
Maar die hebben dat allemaal afgekeken van de Febo, die als eerste een krokettenautomaat had. En de Febo komt uit A'dam; Ferdinand Bolstraat.
koekje schreef: Nee, meer richting Ikea. Schijf.Zo, zoveel sparren in de buurt nog!
Mini's 3-tal schreef: En dan nog een heleboel C1000's ook nog zeker?Haha ja. Zelfs een nieuwe vorig jaar. Jumbo wilde daar niet...
eelke schreef: Haha ja. Zelfs een nieuwe vorig jaar. Jumbo wilde daar niet...En over maximaal een jaar wordt het een AH, Jumbo of Coop
Mieke, misschien moet je eens de streek komen verkennen dan!