Ina schreef: ↑vr 11 mar 2022, 10:44 Officieel kan je hier natuurlijk helemaal niks mee (al begrijp ik nog steeds niet waarom daar niet meer werk van wordt gemaakt) maar puur voor jezelf, om te weten of de bescherming die je van vaccinatie kan krijgen ook werkelijk aangeslagen is, is dit super.Nou weet je, mijn moeder moet dus nu de booster maar wil niet. Maar ze vindt dat ook wel eng en is door haar zus een beetje de hoek ingedreven. Dus nu twijfelt ze weer. Als we die test doen en ze blijkt voldoende antistoffen te hebben, hoeft ze deze booster ronde in ieder geval niet mee te doen. Ik zeg haar nog wel specifiek uit dat dit niet betekent dat ze geen corona kan krijgen, aangezien we nu een ander modelletje virus hebben.
Niet om opeens te denken 'mij gebeurt nu niks meer' want al die mensen die met vaccinatie nog steeds besmet raken zegt wel genoeg, maar het voelt toch net iets prettiger voor mij om te weten dat de vaccinatie+booster in ieder geval hun werk gedaan hebben.
En nee, ik heb (voor zover ik weet) geen infectie doorgemaakt, dus dit is puur van de prikrondes.
Misschien dat ik voor deze prijs er ook direct een bestel voor Leo. Kan hij (tegen de tijd dat ie geprikt moet worden) ook eerst kijken hoe ie ervoor staat.