Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door pike
De nieuwe booster was toch alleen voor 70+ en bijzondere risicogevallen?
Mijn moeder (96 met zwaar hartfalen) heeft gisteren haar 4e prik gekregen. Ze is er blij mee zei ze, met al die carnavalsgangers om haar heen. ::)
Ina schreef: zo 06 mar 2022, 21:33 Mijn vader (80+) was ook opgeroepen voor de 2de boosterprik .... we waren net in discussie over wel-of-niet.....en toen was hij plots positief :o
Gelukkig tot nu toe alleen wat keelpijn en een snotneus, hopelijk blijft het daarbij, maar moet zeggen dat ik het wel spannend vind bij iemand op die leeftijd.

Ik zit nog op de uitslag van mijn antistoffentest te wachten, de eerste uitslag maanden geleden was de reden dat ik de booster gehaald heb, dus hopelijk nu beter....en dan kan de volgende booster voor mij op de plank blijven liggen ;)
Ik hoop ook dat je vader er goed van herstelt. Het blijft idd erg spannend.
Maar het is wel de beste booster die hij kon krijgen, als het goed gaat. Elk nadeel heb z'n voordeel. ;)
Door Mandarijn
Nog 4 dagen en dan zou ik een afspraak mogen maken voor de booster. Moet 3 mnd wachten na de besmetting. Nu twijfel ik dus heel erg. Herstelbewijs is nog geldig internationaal tot begin juni. Twijfel of ik wel de booster moet halen of nog ff wachten met een afspraak te maken..... dilemma, dilemma, dilemma
Door Mandarijn
pearlsofpassion schreef: wo 09 mar 2022, 19:58 Heb je een booster al gehad? Voor je besmetting ? Of was je dan besmet voor je hem kon halen ?
En heb je nog Delta gehad dan? Of al omicron?
Was je er erg ziek van of viel dat mee?
Ik raakte besmet in december, dus Delta en het was ongeveer 2 wkn voordat ik de afspraak kon maken voor de eerste booster. Ben er toen zeker een week goed ziek van geweest en nu nog ben ik niet 100%. Heb weken rondgelopen met een beklemmend gevoel op de borst, een soort van band om de borstkast. En 5km is de max, verder verkoop ik het de volgende dag. Dan ben ik niks waard. Daarvoor was 10km of meer peanuts.

Edit: had elke dag koppijn, lamlendig gevoel, verstopte bijholte/neus. Geen energie en puf. 1 dag was ik zo duizelig dat ik die dag op bed heb gelegen en kruipend naar de wc moest voor een plas. Lopend kiepte ik om. Een paar weken had ik dat weer, alleen minder heftig. Alsof het weer op kwam zetten. De zelftest was toen negatief
Dat vind ik dan ook heel moeilijk...
Dan zou ik het ook niet meteen weten. :-\

De boosters zijn nog steeds Delta, en dat heb je duidelijk gehad. Dus dan weet ik niet of het nuttig is.. Weet ik gewoon niet.
Wss wel iets.
Ik twijfel nog of ik de 2de booster neem…. Ondanks dat beide dochters positief zijn getest (10dg na elkaar), ben ik nog negatief… ik test elke week netjes bij de ggd voordat ik weer moet werken….
Door Ina
Lizzy schreef: do 10 mar 2022, 19:55 Oh goeeed! Waar heb je dit laten doen?
https://www.homediq.com/nl/

In December, met alleen 1 Janssen zat ik op 69 dus heb heel bewust toen wel geboosterd.
In Januari prik gehad, vorige week test ingestuurd en nu dus genoeg antistoffen om voorlopig de huidige booster niet te hoeven halen.

Mocht er een nieuw type booster komen zal ik het weer overwegen, maar voor nu laat ik de prik aan mij voorbij gaan want die zal niks meer toevoegen.
Door Lizzy
Ina schreef: do 10 mar 2022, 20:12 https://www.homediq.com/nl/

In December, met alleen 1 Janssen zat ik op 69 dus heb heel bewust toen wel geboosterd.
In Januari prik gehad, vorige week test ingestuurd en nu dus genoeg antistoffen om voorlopig de huidige booster niet te hoeven halen.

Mocht er een nieuw type booster komen zal ik het weer overwegen, maar voor nu laat ik de prik aan mij voorbij gaan want die zal niks meer toevoegen.
Super, dank je! Mijn moeder wil het proberen namelijk. Misschien dat Leo ook wel wil. Ik ben er blij mee, dank je :-*
Door Lizzy
Ina schreef: do 10 mar 2022, 20:12 https://www.homediq.com/nl/

Maar hee, jij hebt een prachtige uitslag zeg! Nee, een nieuwe booster heeft nu totaal geen zin als je mij vraagt.
Door Ina
Lizzy schreef: vr 11 mar 2022, 08:01 Super, dank je! Mijn moeder wil het proberen namelijk. Misschien dat Leo ook wel wil. Ik ben er blij mee, dank je :-*
Officieel kan je hier natuurlijk helemaal niks mee (al begrijp ik nog steeds niet waarom daar niet meer werk van wordt gemaakt) maar puur voor jezelf, om te weten of de bescherming die je van vaccinatie kan krijgen ook werkelijk aangeslagen is, is dit super.

Niet om opeens te denken 'mij gebeurt nu niks meer' want al die mensen die met vaccinatie nog steeds besmet raken zegt wel genoeg, maar het voelt toch net iets prettiger voor mij om te weten dat de vaccinatie+booster in ieder geval hun werk gedaan hebben.
En nee, ik heb (voor zover ik weet) geen infectie doorgemaakt, dus dit is puur van de prikrondes.
Door Ina
En ik zie nu net dat hij momenteel goedkoop is, de eerste keer betaalde ik €39, de laatste keer €35 .... hij is momenteel €31.20 ... en als je er meerdere in 1 keer koopt wordt het vaak ook goedkoper
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door