Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Lieffie, de Paus is tegenwoordig een Argentijn::) De Duitser is met pensioen!

Nou heeft Mandarijn een Eelke momentje  ::) :P
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Dat was toch een Duitser.  Is nu toch een Braziliaan. Paus Franciscus.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Nou heeft Mandarijn een Eelke momentje  ::) :P
Ik weet dat ook alleen doordat ik vorig jaar een keer las dat de Argentijnen een goed jaar hadden: ze leverden de nieuwe Paus, én NL kreeg een Argentijnse koningin. :biggrin2:
Door Mandarijn
Ik zat er niet zo heel ver vandaan met mijn Brazilië. Duitsland ligt nog verder van Argentinië vandaan.  :P
Door Mandarijn
Anne in Duitsland schreef: Ik weet dat ook alleen doordat ik vorig jaar een keer las dat de Argentijnen een goed jaar hadden: ze leverden de nieuwe Paus, én NL kreeg een Argentijnse koningin. :biggrin2:
Dat was ik al weer helemaal vergeten. Weet alleen nog maar dat Koninginnedag niet door is gegaan.
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Nou heeft Mandarijn een Eelke momentje  ::) :P
Hé nu weet ik ook eens hoe dat voelt zo'n Eelke-momentje  :biggrin2:
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Hé nu weet ik ook eens hoe dat voelt zo'n Eelke-momentje  :biggrin2:
Welkom bij de club :biggrin2:
Door dinky89
Mandarijn schreef: Het is wel een spannende wedstrijd zeg. Een gelijkspel zou we leuk zijn voor de spanning in de poule.
Hoop alleen wel dat Nederland niet in volgende ronde al tegen Brazilië moet. Wordt Nederland straks eerste in de poule, ontlopen we alsnog niet die brazilianen......
Door Mandarijn
dinky89 schreef: Hoop alleen wel dat Nederland niet in volgende ronde al tegen Brazilië moet. Wordt Nederland straks eerste in de poule, ontlopen we alsnog niet die brazilianen......
Eerst maar eens kijken of ze naar de volgende ronde gaan. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Brazilië.
Door Anne in Zweden
Mandarijn schreef: Eerst maar eens kijken of ze naar de volgende ronde gaan. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Brazilië.
Hoezo? Het is toch al zeker dat wij wereldkampioen worden? >:(

O wacht, je bedoelt Brazilië. :biggrin2: :nl:
Door Mandarijn
Anne in Duitsland schreef: Hoezo? Het is toch al zeker dat wij wereldkampioen worden? >:(

O wacht, je bedoelt Brazilië. :biggrin2: :nl:

*Eelke moment*  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door