Anne in Duitsland schreef: Lieffie, de Paus is tegenwoordig een Argentijn.De Duitser is met pensioen!
Nou heeft Mandarijn een Eelke momentje

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Lieffie, de Paus is tegenwoordig een Argentijn.De Duitser is met pensioen!
Mandarijn schreef: Dat was toch een Duitser. Is nu toch een Braziliaan. Paus Franciscus.
Kim_S schreef: Nou heeft Mandarijn een Eelke momentjeIk weet dat ook alleen doordat ik vorig jaar een keer las dat de Argentijnen een goed jaar hadden: ze leverden de nieuwe Paus, én NL kreeg een Argentijnse koningin.![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik weet dat ook alleen doordat ik vorig jaar een keer las dat de Argentijnen een goed jaar hadden: ze leverden de nieuwe Paus, én NL kreeg een Argentijnse koningin.Dat was ik al weer helemaal vergeten. Weet alleen nog maar dat Koninginnedag niet door is gegaan.![]()
Kim_S schreef: Nou heeft Mandarijn een Eelke momentjeHé nu weet ik ook eens hoe dat voelt zo'n Eelke-momentje![]()
![]()
Mandarijn schreef: Hé nu weet ik ook eens hoe dat voelt zo'n Eelke-momentjeWelkom bij de club![]()
Mandarijn schreef: Het is wel een spannende wedstrijd zeg. Een gelijkspel zou we leuk zijn voor de spanning in de poule.Hoop alleen wel dat Nederland niet in volgende ronde al tegen Brazilië moet. Wordt Nederland straks eerste in de poule, ontlopen we alsnog niet die brazilianen......
dinky89 schreef: Hoop alleen wel dat Nederland niet in volgende ronde al tegen Brazilië moet. Wordt Nederland straks eerste in de poule, ontlopen we alsnog niet die brazilianen......Eerst maar eens kijken of ze naar de volgende ronde gaan. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Brazilië.
Mandarijn schreef: Eerst maar eens kijken of ze naar de volgende ronde gaan. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Brazilië.Hoezo? Het is toch al zeker dat wij wereldkampioen worden?
Anne in Duitsland schreef: Hoezo? Het is toch al zeker dat wij wereldkampioen worden?
O wacht, je bedoelt Brazilië.![]()
![]()