Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Hahahaha, klinkt goed Kaela ;D

Wij eten een wokje met kipvrijestuckjes, prei, ui, knoflook, paprika en Chinese kool (met wat sojasaus enzo) en rijst. Eeuwige rijst :-X :biggrin2:
Lizzy schreef: vr 11 feb 2022, 18:10 Hahahaha, klinkt goed Kaela ;D

Wij eten een wokje met kipvrijestuckjes, prei, ui, knoflook, paprika en Chinese kool (met wat sojasaus enzo) en rijst. Eeuwige rijst :-X :biggrin2:
:-* :-*

Weet je nu al goed wat hij wel of niet verdraagt? Misschien kunnen we nog eens meedenken? Ik heb een paar nieuwe boeken. :biggrin2:

Ik zou dit weekend oliebollen willen maken. Voor het eerst.
Iemand een goed recept? :biggrin2:
Door rosmin
ML maakt oliebollen van zelfgemaakt zuurdesemdeeg met heel veel vulling ,rozijn, appel, sucade, sinaasappelschil, citroenschil. Helaas heb ik geen kant en klaar recept voor je, hij doet het altijd uit zijn hoofd,en is met het maken van het deeg een dag of 3-4 bezig, staat er op Google niet een lekker recept?

Hier eten we vanavond ouderwetse hutspot met rundvlees meegestoofd.
Door dinky89
Kaela schreef: vr 11 feb 2022, 17:51 Friet en pusflappen. Ik denk dat duidelijk begint te worden wat mijn zwangerschapscraving is ;D
;D ;D

Hier vandaag pulled pork van de BBQ nu het eindelijk een dag droog was :D op wraps met wat sla.
rosmin schreef: vr 11 feb 2022, 18:38 ML maakt oliebollen van zelfgemaakt zuurdesemdeeg met heel veel vulling ,rozijn, appel, sucade, sinaasappelschil, citroenschil. Helaas heb ik geen kant en klaar recept voor je, hij doet het altijd uit zijn hoofd,en is met het maken van het deeg een dag of 3-4 bezig, staat er op Google niet een lekker recept?

Hier eten we vanavond ouderwetse hutspot met rundvlees meegestoofd.
Ja, vast.
Maar ik zie hier elk jaar mooie oliebollen langskomen, ook met eigen recepten. Dus ik dacht, ik vraag het eerst eens op BP.. :biggrin2: :biggrin2:
Door - pien -
https://elfjeskruid.wordpress.com/2013/ ... eterselie/
Soep van zoeteaardappel/restjekoudeaardappel/ikdachtpastinaakmaarhetwaspeterseliewortel :P /wortel, met ui, knoflook en gember, beetje groentebouillon er door en een blik kokosmelk, een grote pan vol, toen gestaafmixerd, ik was te lui moe om peterselie te hakken voor erbij, afbakbroodje met kruidenkaas erbij, klaar!
En er kunnen nog twee bakken in de vriezer voor een mèh-dag.
Door CindyMayella
Uhhhh… aangezien degenen die in het weekend moeten beslissen wat we eten, geen zin hadden om iets te bedenken, eten wij ieder wat we zelf willen…. Dus magnetron maaltijden: nasi met babi pangang of foe yong hai…..
Door Sonja
Ik schop dit topic weer even omhoog, want ik vind het veel te handig om, als de inspiratie voor het avondeten me ontbreekt, even hier te neuzen wat anderen eten. :biggrin2:

Hier vandaag macaroni grande met pompoen-pesto-roomsaus en vegetarische balletjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door