Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Anneloog schreef: di 01 feb 2022, 08:10 Cayennepeper ziet er gelijk uit als een rode chilipeper maar stukken pittiger. Wij vinden ze heerlijk.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Die heb ik nog nooit ergens vers gezien, en geloof me, ik hou van koken en eten, maar nee...
dinky89 schreef:
Afbeelding
In een potje is de gedroogde en gemalen variant
Dat begreep ik :biggrin2:

Ik ben fan van de Mme. Jeannette, heet maar ook fruitig. Uiteraard in Surinaams eten.
Door Ronald
Ik heb eerst twee beenhammetjes de oven in geslingerd. Ze zijn nu net klaar en liggen nog even een half uurtje te rusten. Vanavond ga ik er in elk geval eentje wakker maken :cool:

Verder noodles, heel veel groenten en een beetje vlees, sambal, chilisaus, ketjap en honing in een pan en daar weer wat lekkers van maken.
Door KarenH
Lizzy schreef: zo 06 feb 2022, 16:20 Ja, het was lekker! Het viel bij Leo alleen te zwaar. Vanavond bruine bonensoep :-X :biggrin2:

Dat is jammer.
Hm, bruine bonensoep...om de een of andere reden moet ik dan altijd denken aan een raket.
Door KarenH
Sonja schreef: wo 09 feb 2022, 19:04 Gewokte grote knoflookgarnalen met pandanrijst, gewokte gemengde groenten en sweet chilisaus.
En intussen staat de rendang voor morgen in de slowcooker.
Ik heb net mijn yoghurt met eigengemaakt granola achter de kiezen, maar mijn maag begint alweer te knorren als ik dit lees.
Door Ronald
Kaela schreef: vr 11 feb 2022, 17:51 Friet en pusflappen. Ik denk dat duidelijk begint te worden wat mijn zwangerschapscraving is ;D
Klinkt goed!

Ik heb nog een restje hutspot staan, die mag op. En een stuk pizza Calzone. Mooie combinatie en bij elkaar een volledige maaltijd. Nu alleen nog een lekker glaasje van het een of ander erbij en alles is weer klaar voor het weekend!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door