Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
Hij past nu nog onder de stoel.
Afbeelding

Dozen zijn erg leuk knaagspeelgoed.
Afbeelding

:-*
Afbeelding

Gisteravond was hij het er niet mee eens dat hij moest slapen en heeft hij een aardige tijd liggen piepen.
Voor de rest doet hij het nog steeds super, vreemde honden zijn nog wel wat eng maar alle mensen zijn súper leuk en ook buiten houd hij ons goed in de gaten. Hij snapt nog niet helemaal waarom de katten niet met hem willen spelen maar op wat blaffen na laat hij hun met rust.
Gelukkig vind hij knuffelen erg leuk want hij is zó zacht.  :D

Ook ligt hij graag tegen je aan en slaapt hij op schoot.
Afbeelding
Door Shanti en co
Ja dat merken we, Shanti komt wel bij ons zitten maar Boeke kruipt echt bovenop ons en zit tegen ons aangeplakt wanneer hij niet rondrent of speelt.  :smitten:
Door Shanti en co
Samen spelen met Shanti. Eerst had ik dat andere eind vast maar toen die super stoere super sterke puppegup  :biggrin2: hem uit mijn handen trok pakte Shanti het vast en ging eraan trekken.
Afbeelding
Door Shanti en co
Omdat school weer begonnen is heb ik het jammergenoeg weer druk en wat minder tijd voor de beesten en voor foto's, maar mijn ouders maken ook foto's en zo sta ik er weer eens een keer op.  :P
Huiswerk maak ik altijd in de woonkamer aan de salontafel en Boeke ligt dan graag tegen me aan (of hij probeert mijn schriften en pennen te stelen  :LOL:  )
Afbeelding

Dat blote puppiebuikje  :hartjes:
Afbeelding

En meneer kruipt nog overal onder en tussen, dit paste nog net maar toen had hij wel uitzicht over het park.
Afbeelding

Daarnet zijn mijn moeder en ik met Boeke naar een parkje hier vlakbij geweest om aandacht tijdens het wandelen te oefenen. Binnen reageert hij al heel goed op zijn naam en komt snel als we roepen maar buiten is alles interessanter en let hij niet echt goed op ons.
Mijn moeder was met Boeke in het parkje (heeft 2 uitgangen) en ik bleef bij een uitgang voor als Boeke bedacht niet mee te lopen maar ergens anders heen te gaan. Maar meneer deed het heel goed nu we stukjes pensstaaf en rodi worst mee hadden. Natuurlijk bleef hij wel even snuffelen maar hij kwam al voordat mijn moeder uit zicht was achter haar aan gehobbeld. Op de terugweg, langs een pleintje met muur, liep hij wel een paar keer te ver voor ons uit en gingen we achter het muurtje staan. Toen hij doorhad dat we hem niet volgde kwam hij er snel aangerend en toen maakten we er een feestje van dat hij zo braaf kwam.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door