Omdat school weer begonnen is heb ik het jammergenoeg weer druk en wat minder tijd voor de beesten en voor foto's, maar mijn ouders maken ook foto's en zo sta ik er weer eens een keer op.
Huiswerk maak ik altijd in de woonkamer aan de salontafel en Boeke ligt dan graag tegen me aan (of hij probeert mijn schriften en pennen te stelen :LOL: )
Dat blote puppiebuikje :hartjes:
En meneer kruipt nog overal onder en tussen, dit paste nog net maar toen had hij wel uitzicht over het park.
Daarnet zijn mijn moeder en ik met Boeke naar een parkje hier vlakbij geweest om aandacht tijdens het wandelen te oefenen. Binnen reageert hij al heel goed op zijn naam en komt snel als we roepen maar buiten is alles interessanter en let hij niet echt goed op ons.
Mijn moeder was met Boeke in het parkje (heeft 2 uitgangen) en ik bleef bij een uitgang voor als Boeke bedacht niet mee te lopen maar ergens anders heen te gaan. Maar meneer deed het heel goed nu we stukjes pensstaaf en rodi worst mee hadden. Natuurlijk bleef hij wel even snuffelen maar hij kwam al voordat mijn moeder uit zicht was achter haar aan gehobbeld. Op de terugweg, langs een pleintje met muur, liep hij wel een paar keer te ver voor ons uit en gingen we achter het muurtje staan. Toen hij doorhad dat we hem niet volgde kwam hij er snel aangerend en toen maakten we er een feestje van dat hij zo braaf kwam.