Hier is de verwarming ook 1x aangeweest, toevallig vorige week wel bijgevuld, maar zolang het boven de 19 graden blijft in de woonkamer hoeft ie niet aan.
Hier is de kachel ook nog niet aan geweest. Waar ik nog in een hemdje zit, zit meneer al in trui, altijd weer die compromis; wanneer gaat ie aan(de kachel)
IK kwam vanmorgen in onze huiskamerwoning en het was er door de beneden buurman gewoon een sauna! Het leek wel alsof we vloerverwarming hadden (getverdegetver)Meteen de balkondeur open en het raam ook wagenwijd. De balkondeur staat nu nog steeds open, maar niet zij wijd, omdat ze anders vanaf de straat direct in onze huiskamer kijken vanwege het licht wat aan is. Het is hier nu 25,3 graden.
Ik ben afvallig...
Het was vanmorgen 17 graden, trui aan, tshirt, vest, dikke sokken en een dekentje...en nog koud, inmiddels is het 15 graden en heb ik het opgegeven, de kachel staat nu voor het eerst aan.
Nog steeds 19 graden, maar wel met de wind op het huis en het word rap frisser. Maar een dekentje en een snurkende Flowie op schoot volstaat voorlopig nog.
Het was maar 16,5 in de kamer vanochtend, dus ja, kachel staat weer aan. Buiten was maar het maar 10 en dat terwijl ik gisterochtend nog in de tuin bezig was...
Hier staat de verwarming op 21°. Van zodra het kouder is gaat de verwarming aan.
Ik kan echt geen koude verdragen, dan verkrampen al mijn spieren en voor men rug is dat alles behalve gemakkelijk dan.
Ook voor de kindjes vind ik het aangenamer als ze in de warmte kunnen spelen. Ze zitten hier vaak op de grond te spelen (geen tapijten vanwege allergie voor stof) en dan leg ik wel een dekentje, maar toch...
We wonen in een groot huis met heel hoge plafonds dus die 21° is echt geen overbodige luxe.
Tijdens de controle voor de kinderopvang was het hier maar 18° trouwens in de speel en eetruimte ondanks dat de thermostaat op 21 staat (salon)
Savonds ga ik ook altijd onder een warme douche om men spieren los te krijgen zodat ik toch niet verkrampt te gaan slapen