Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Hier is de verwarming ook 1x aangeweest, toevallig vorige week wel bijgevuld, maar zolang het boven de 19 graden blijft in de woonkamer hoeft ie niet aan.
Door smulpaap
Hier nog steeds de cv niet aan gehad . De achterdeur is net dicht . Wij vinden het echt nog veul te warm voor de kachel , vest etc
Door Inge en Bono
Hier is de kachel ook nog niet aan geweest. Waar ik nog in een hemdje zit, zit meneer al in trui, altijd weer die compromis; wanneer gaat ie aan(de kachel)  ;D 
Door dinky89
Vandaag heerlijk nog met korte mouwen stad in geweest en opgewarmd huis door zonkachel :-)
Door Mowgli
IK kwam vanmorgen in onze huiskamerwoning en het was er door de beneden buurman gewoon een sauna! Het leek wel alsof we vloerverwarming hadden (getverdegetver)Meteen de balkondeur open en het raam ook wagenwijd. De balkondeur staat nu nog steeds open, maar niet zij wijd, omdat ze anders vanaf de straat direct in onze huiskamer kijken vanwege het licht wat aan is. Het is hier nu 25,3 graden.
Door Tanna
Tanna schreef: Nog altijd de schuifpui open, het is 22 graden binnen.
Vanavond is het 23 graden...........
Door Martine-Tom
Ik ben afvallig...
Het was vanmorgen 17 graden, trui aan, tshirt, vest, dikke sokken en een dekentje...en nog koud, inmiddels is het 15 graden en heb ik het opgegeven, de kachel staat nu voor het eerst aan.
Door Pauline
Hier staat hij ook aan hoor! 19 graden in de woonkamer, niets voor mij als ik stilzit. En laat ik nu zin in stilzitten hebben.... :biggrin2:
Door Els&Flow
Nog steeds 19 graden, maar wel met de wind op het huis en het word rap frisser. Maar een dekentje en een snurkende Flowie op schoot volstaat voorlopig nog. :)
Door pike
Het was maar 16,5 in de kamer vanochtend, dus ja, kachel staat weer aan. Buiten was maar het maar 10  :-X en dat terwijl ik gisterochtend nog in de tuin bezig was...
Door Nadia
Hier is het nog steeds 20 graden in huis. Heb het ook met stil zitten nog niet koud. Dus hij gaat nog niet aan.
Door orinake
Hier staat de verwarming op 21°. Van zodra het kouder is gaat de verwarming aan.
Ik kan echt geen koude verdragen, dan verkrampen al mijn spieren en voor men rug is dat alles behalve gemakkelijk dan.
Ook voor de kindjes vind ik het aangenamer als ze in de warmte kunnen spelen. Ze zitten hier vaak op de grond te spelen (geen tapijten vanwege allergie voor stof) en dan leg ik wel een dekentje, maar toch...
We wonen in een groot huis met heel hoge plafonds dus die 21° is echt geen overbodige luxe.
Tijdens de controle voor de kinderopvang was het hier maar 18° trouwens in de speel en eetruimte ondanks dat de thermostaat op 21 staat (salon)
Savonds ga ik ook altijd onder een warme douche om men spieren los te krijgen zodat ik toch niet verkrampt te gaan slapen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door