Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Het ergste lijkt achter de rug. De aproxia doet, samen met tramadol én paracetamol zijn werk. Ik ga zo aan het eten, dit kan ook voor mijn maag nooit goed zijn.

Liggen is nog steeds verre van fijn maar op zich wel vol te houden nu. Ik ben suf! Sow!
Maar ja, dat kan ook niet anders en beter suf dan met zoveel pijn. Ademhaling is rustig nu.

De tandarts wordt zo ook ingelicht. Die is nog niet klaar met ons, de nazorg is echt dramatisch. Hechtingen te strak, geen spoelmiddel, niet te bereiken na 17.00 uur en het gebit is niet schoongemaakt en dat was wél de afspraak. Dat kan ook echt niet bij bewustzijn dus daar ben ik mooi klaar mee.
:o jeeee wat erg als ik dit allemaal zo lees.
Je zag er al tegenop ivm je pijnen die je verwachten, maar zeker als je dit al van te voren besproken hebt, je niet voor niks onder narcose gaat, had zeker de nazorg veel beter moeten zijn.
Heb je verder de tandarts die je geholpen heeft al gesproken?
Dat er geen nabelling is geweest, een nacontrole, ongelofelijk, dat was toch zeker het minste wat ze hadden kunnen doen.
Voor jou heel veel dat het de goeie kant op gaat, je je ietsie beter gaat voelen, maar dit is zeker een ervaring die mee gaat tellen voor de toekomst als er ooit weer wat gedaan moet worden in je mond.
Heel veel sterkte met je genezing en ik duim dat de pijn snel weg is.
(kan er niet over uit met wat ik hier lees heb er geen worden voor wat een slechte service van deze tandarts)
Ik ben hier toen in het ziekenhuis "gedaan" door een stel kaakchirurgen. Nu is geen mens gelijk, maar de pijn die jij hebt lijkt mij in elk geval niet nodig. En ja, hechtingen horen strak te zitten, maar niet dusdanig dat je er zoveel last van hebt.

Nou heb je daar niet zoveel aan, maar het lijkt me heel verstandig om dit ter sprake te brengen. En dat je gebit niet schoongemaakt is terwijl je toch al onder verdoving was, is natuurlijk helemaal een flater van de eerste orde!

Maar weer veel sterkte en een voorzichtige :bigarmhug: voor vandaag maar weer.
Extreme schreef: :o jeeee wat erg als ik dit allemaal zo lees.
Je zag er al tegenop ivm je pijnen die je verwachten, maar zeker als je dit al van te voren besproken hebt, je niet voor niks onder narcose gaat, had zeker de nazorg veel beter moeten zijn.
Heb je verder de tandarts die je geholpen heeft al gesproken?
Dat er geen nabelling is geweest, een nacontrole, ongelofelijk, dat was toch zeker het minste wat ze hadden kunnen doen.
Voor jou heel veel dat het de goeie kant op gaat, je je ietsie beter gaat voelen, maar dit is zeker een ervaring die mee gaat tellen voor de toekomst als er ooit weer wat gedaan moet worden in je mond.
Heel veel sterkte met je genezing en ik duim dat de pijn snel weg is.
(kan er niet over uit met wat ik hier lees heb er geen worden voor wat een slechte service van deze tandarts)
Nee, ik ook niet.
Geen nacontrole, niet gebeld hoe het ging/gaat, niets. Geen controle-afspraak, geen briefje voor de huisarts met een medicatieoverzicht, gewoon NIETS.
Ondertussen zelf al drie keer gebeld maar de telefoniste kan ons niet helpen en de behandelend arts krijgen we niet aan de lijn. Die is steeds "in gesprek" of "bezig met een behandeling". Manlief heeft verteld van de heftige pijn in zowel mijn mond, en bij het slikken. Ik kan nog altijd niet eten. Ja, wat yoghurt met een theelepeltje maar na een kwart schaaltje moet ik eerst een uur bijkomen.
Manlief gaat vandaag naar de apotheek voor vloeibare voeding. Niet echt puur natuur maar ik wordt steeds slapper.
Inderdaad heb je nu gewoon energie nodig, ook voor het herstel.

Wanneer ik het zo lees had die tandarts contact op moeten nemen met ziekenhuis voor nachtje observatie zoals jij uit de narcose bent gekomen.... Ook om pijnstilling goed af te stemmen.
Heb zo met je te doen maar gelukkig gaat het alweer ietsje beter dan gisteravond!
Hope je hebt er niks aan mbt de pijn, maar ik zou dit niet accepteren, het minste was dat ze nagebeld hadden, en dat je niet verder komt dan de telefoniste tja op z'n minst had zij het door moeten geven aan de behandelende arts en had er terug gebeld moeten worden naar jou, dat je de arts niet spreekt of in ieder geval niks  meer hoort namens hem lijkt mij genoeg te zeggen.
Misschien een klacht indienen bij een overkoepelend orgaan??
Vloeibaar voeding is misschien niet puur maar zeker in jouw situatie wel belangrijk dat je sterk blijft voor het dragen van de pijn maar ook voor wondherstel.
De hechtingen zijn neem ik aan oplosbaar, anders zou je nog wel een afspraak hebben gehad voor ze er uit laten halen.
Pff ongelofelijk dit  >:(
Ik heb na het verwijderen van mijn gebit ook niet kunnen eten van de pijn en de zwelling in mijn mond. Ik heb 72 uur alleen maar bloed verloren en dat was geen excuus om gezien te worden door de acta :-X :-X
Maar goed, eten kon niet, mond kon net open voor een rietje, dus vloeibaar eten gehaald bij de apo.
1 tip maak het goed koud,anders is het zo walgelijk van smaak.
maar ik heb daar 3 weken op geleefd. Je moet wat, wil je niet van je graat gaan, en tramadol helpt nou ook niet mee om je eetlust te bevorderen.
Heel veel sterkte, en vraag of je man ook traumeelgel wil halen bij de apotheek of een da of dio drogist. Dat op alle zere onderdelen van je lijf laten smeren door hem, dat koelt en werkt dan ook extern op alle kneuzingen.
Een vederlichte knuffel.
Is een po stoel lenen bij de thuiszorg een idee? Ik heb dat gebruikt toen ik verlamd was en niet naar het toilet kon komen om te plassen.
Hope schreef: Nee, ik ook niet.
Geen nacontrole, niet gebeld hoe het ging/gaat, niets. Geen controle-afspraak, geen briefje voor de huisarts met een medicatieoverzicht, gewoon NIETS.
Ondertussen zelf al drie keer gebeld maar de telefoniste kan ons niet helpen en de behandelend arts krijgen we niet aan de lijn. Die is steeds "in gesprek" of "bezig met een behandeling". Manlief heeft verteld van de heftige pijn in zowel mijn mond, en bij het slikken. Ik kan nog altijd niet eten. Ja, wat yoghurt met een theelepeltje maar na een kwart schaaltje moet ik eerst een uur bijkomen.
Manlief gaat vandaag naar de apotheek voor vloeibare voeding. Niet echt puur natuur maar ik wordt steeds slapper.
Dit is echt te erg voor woorden hoor  :(
Daar zou ik zeker wat mee gaan doen  :-\
Ik hoop dat het met jou nu ietsje beter gaat, dat is t eerste belangrijke nu, sterkte er mee  :-* :-*
Ondertussen hebben we gehoord dat de behandelend arts op vakantie is. Heel fijn.
Ik zou zeggen dat er dan wel iemand anders is, maar nee. Ik ga zo maar eens proberen wat vloeibaar voedsel naar binnen te krijgen. Pijn vreet energie en ik ben dood moe en licht in mijn hoofd.

Praten gaat bijna niet, slikken ook niet. De zwelling die je zou verwachten bij de kaak zit eigenlijk vooral rond tong en keel.
Wil iemand even met een rubber hamer komen? Wel goed mikken, dat ik pas weer wakker wordt als ik weer kan eten  :biggrin2:  :crazy2:
Ronald schreef: Belachelijk dat je dan niet bij de reguliere zorg terecht kunt. Wat zegt je huisarts? Wat zegt de SEH?
Huisarts zegt pijnstillers, rust en koelen. Meer doen ze in het ziekenhuis ook niet.
Maar met zo'n pijnlijke rug op een bankstel liggen lijkt me ook niet erg helpend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door