Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
nova schreef: Zowel de vloer van de hal  als de sierkakebassen vind ik GAAAAAFFFFFF
thnnx voor de fotobijdrage  :)
Zie je wel dat 't helpt... nog effies en ze komen zo je kant op....

Volgens mij gaat er ook 1tje dammen leren...
Heb net op FB een oproep gedaan voor een mede-doenerr voor een Annie Sloan Workshop in Lemelerveld, ben benieuwd. Vanmiddag bij Boulevard 40 in Almelo de kleur voor de slaapkamer meubels uitgezocht (french linen) en wat was ik blij dat ik grotere geschilderde vlakken zag!!!  :o :o :o Ik heb een handgeschilderde kleurenkaart, maar daar had ik paloma op uitgekozen. Op het grotere vlak was die gewoon te paars! Pfffieuwwww.....

Voor de keuken denken we over groen! 8)
Pauline schreef: Heb jij die ergens op gebruikt al? Zo ja... foto! :-*
Hierboven staat die al, maar die is wat vwrkleurd door fout gebruik dark wax. Zal zo kijken of ik een foto heb in een eerder stadium. Anders maak ik er eentje van het huidige project die nog niet klaar is. Eerst ff eten  :)
Pauline schreef: Ik wil groen zoals in Engelse cottages.
Ik ook, maar zelfs dat groen verschilt zeg maar per cottage. Maar ik vind Duck egg blue de door mij gewenst kleur het best benaderen. Het is een beetje groen/grijzig.

Dit is project X van dit moment. Het groen is nu een dekkende laag met een laag clear wax. Dit moet nog (net als het wit) wat doorgeschuurd worden en wat afgewerkt worden met dark wax.

Afbeelding
Mooi! En ja... dat benadert behoorlijk wat ik wil. Moet er wel bij zeggen dat ik inmiddels weet dat mijn beeldscherm de kleuren behoorlijk anders laat zien. En omdat het voor de keuken is overweeg ik om de lacquer te gebruiken. Ik vind trouwens olive ook een mooie kleur. Toch maar weer naar Almelo. Enne... tijdens de workshop neem ik een kastdeurtje mee dat we boven hebben liggen (als een soort van reserve). Daar kan ik verschillende kleuren en techieken op proberen en dan gaan we het zien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door