thnnx voor de fotobijdrage

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
nova schreef: Zowel de vloer van de hal als de sierkakebassen vind ik GAAAAAFFFFFFZie je wel dat 't helpt... nog effies en ze komen zo je kant op....
thnnx voor de fotobijdrage![]()
M@rina schreef: Ik kan inmiddels bevestigen dat het schuren en gronden echt niet nodig is voordat je gaat verven met Annie Sloan krijtverf.geldt dat ook voor wat gladdere opervlakken.... bv een Ikea tafel 8)
vanaalst schreef: geldt dat ook voor wat gladdere opervlakken.... bv een Ikea tafel 8)Kunststof toplaag?
Angelique schreef: Groen is leuk, die heb ik ook. In de vorm van Duck egg blueJa ook zo bijzonder dat die groen is!!!![]()
Pauline schreef: Heb jij die ergens op gebruikt al? Zo ja... foto!Hierboven staat die al, maar die is wat vwrkleurd door fout gebruik dark wax. Zal zo kijken of ik een foto heb in een eerder stadium. Anders maak ik er eentje van het huidige project die nog niet klaar is. Eerst ff eten![]()
Pauline schreef: Ik wil groen zoals in Engelse cottages.Ik ook, maar zelfs dat groen verschilt zeg maar per cottage. Maar ik vind Duck egg blue de door mij gewenst kleur het best benaderen. Het is een beetje groen/grijzig.
Angelique schreef: Kunststof toplaag?geen idee... zo n typische Ikea tafel http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10290221/