Mowgli schreef: +1 wel braaf opgeven bij het Jobcenter hoorLOL![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Fijn!Met dit prijsverschil? Echt wel!
Ik kan wel een handeltje in Duitse waterblazers beginnen hier![]()
nova schreef: een antwoord waar je 3x niks aan hebtJa ,maar aangezien de mail ook spelfouten betrof had ik het idee met niet zo'n vlug iemand te maken te hebben ,lol.
.
had je toch juist gedaan? ???
Sweet Dutchess schreef: Ja ,maar aangezien de mail ook spelfouten betrof had ik het idee met niet zo'n vlug iemand te maken te hebben ,lol.joehoe Kiihiiiiim
De prijzen schommelen behoorlijk maar scheelt nu nog steeds €30 .Vind dat gewoon nergens meer over gaan.
Ik wil hem ook voor die duitse prijs ongeacht ik in NL. woon.![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!Noorden??? De blazer heb ik inmiddels al. Maar als je in de buurt bent, u is welkom
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!Zeg Frau Antje, lass die Arbeitslose auch mal ein verzetchen haben!
zhiva schreef: die via vidaxl.de. Maar dan moet je hem dus wel in duitsland ergens kunnen laten bezorgen.Maar wacht er nog even mee. Drie dagen geleden was hij tien euro goedkoper, misschien over een paar dagen ook wel weer? Bezorgen kan altijd bij mij, dan neem ik hem wel mee!![]()
zhiva schreef: Noorden??? De blazer heb ik inmiddels al. Maar als je in de buurt bent, u is welkomJa, de afspraak in Amsterdam werd veranderd in een afspraak in Groningen! Maar helaas heb ik in het noorden weinig tijd, dus bakkie doen wordt 'm deze keer niet, maar dat doen we ooit nog wel een keer!![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!Waar in het zuiden?
Anne in Duitsland schreef: Ja, de afspraak in Amsterdam werd veranderd in een afspraak in Groningen! Maar helaas heb ik in het noorden weinig tijd, dus bakkie doen wordt 'm deze keer niet, maar dat doen we ooit nog wel een keer!joh, ooit wil ik het noorderlicht zien en Chakotay met zijn pootjes op de poolcircel laten rondhuppelen, komt goed!![]()