Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
Kim_S schreef: Fijn!  :)

Ik kan wel een handeltje in Duitse waterblazers beginnen hier  :biggrin2:
Met dit prijsverschil? Echt wel!  :biggrin2:
Door Sweet Dutchess
nova schreef: een antwoord waar je 3x niks aan hebt

.
had je toch  juist gedaan?  ???
Ja ,maar aangezien de mail ook  spelfouten betrof  had ik het idee met niet zo'n vlug iemand te maken te hebben ,lol.

De prijzen schommelen behoorlijk maar scheelt  nu nog steeds €30 .Vind dat gewoon nergens meer over gaan.
Ik wil hem ook voor die duitse prijs ongeacht ik in NL. woon.  :boo:
Door zhiva
Sweet Dutchess schreef: Ja ,maar aangezien de mail ook  spelfouten betrof  had ik het idee met niet zo'n vlug iemand te maken te hebben ,lol.

De prijzen schommelen behoorlijk maar scheelt  nu nog steeds €30 .Vind dat gewoon nergens meer over gaan.
Ik wil hem ook voor die duitse prijs ongeacht ik in NL. woon. :boo:
joehoe Kiihiiiiim  :sofa:
Door Anne in Zweden
Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!
Door zhiva
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!
Noorden??? De blazer heb ik inmiddels al. Maar als je in de buurt bent, u is welkom  ;)
Door Nadia
Wat is nu de goedkoopste? Ik twijfel nog steeds of ik me de uitgave kan permitteren.
Door zhiva
die via vidaxl.de. Maar dan moet je hem dus wel in duitsland ergens kunnen laten bezorgen.  ;)
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!
Zeg Frau Antje, lass die Arbeitslose auch mal ein verzetchen haben!  :biggrin2: :P
Door Anne in Zweden
zhiva schreef: die via vidaxl.de. Maar dan moet je hem dus wel in duitsland ergens kunnen laten bezorgen.  ;)
Maar wacht er nog even mee. Drie dagen geleden was hij tien euro goedkoper, misschien over een paar dagen ook wel weer? Bezorgen kan altijd bij mij, dan neem ik hem wel mee!
Door Anne in Zweden
zhiva schreef: Noorden??? De blazer heb ik inmiddels al. Maar als je in de buurt bent, u is welkom  ;)
Ja, de afspraak in Amsterdam werd veranderd in een afspraak in Groningen! Maar helaas heb ik in het noorden weinig tijd, dus bakkie doen wordt 'm deze keer niet, maar dat doen we ooit nog wel een keer! :-*
Door Barbaravh
Waar in het zuiden?
Door zhiva
Anne in Duitsland schreef: Ja, de afspraak in Amsterdam werd veranderd in een afspraak in Groningen! Maar helaas heb ik in het noorden weinig tijd, dus bakkie doen wordt 'm deze keer niet, maar dat doen we ooit nog wel een keer! :-*
joh, ooit wil ik het noorderlicht zien en Chakotay met zijn pootjes op de poolcircel laten rondhuppelen, komt goed!  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door