Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Dagje vrij gehad. Poep geschept en een foto van mijzelf op het peerd gekregen. Meestal zit er iemand anders op. Op zowel het peerd als op de foto...ik maak ze meestal.wat een schitterend paardmaar ik ben nog redelijk onherkenbaar.
Ik en het koetje...eehh...osje. Jammer dat het z'n verkeerde fotokant is. Z'n manen hangen tot onder z'n hals. Als hij zich als varken lekker gerold heeft dan heeft ie z'n 'L'Oreal' moment als hij omhoog zwaait om weer te gaan staan.
![]()
Kaela schreef: Wat een ongelooflijk pokkeweer!Ik ben wat later opgestaan en heerlijk in het zonnetje door een groenruikend park met de hondjes naar buiten geweest. Heel veel snuffelluchtjes en de natuur explodeert gewoon!
coby.p schreef: wat een schitterend paardDank u...
nu nog een keer een foto van de andere kant dan, met de lange manen
koekje schreef: Ik kijk naar Billy en Bambam. Aan het einde van een filmpje zijn ze altijd moe en gaan ze slapen. Ik hoop dat het inspirerend werkt voor het minimens en dat ze vannacht niet weer ineens wakker en blij wordt. Tot nu toe is het weinig succesvol, maar ik heb gelukkig een hele playlist opstaanKoek, maak het jezelf makkelijk
Als ze wel is gaan slapen, ga ik het speelgoed opruimen en de vaawasser leeghalen en weer vullen. En een huzarensalade maken van 3 kilo piepers. Allleen de vulling, opmaken garneren doe ik morgen pas.
En ik ben zo moe. Waarom kan ik niet gewoon tegen mn visite zeggen dat ze alleen chips kunnen knagen? Meneer heeft daar ook nooit moeite mee.
K&D schreef: Dank u...ik had jaren geleden zelf een tinker merrie, ninaDeze hebben de meiden van de vorige stalling gemaakt...
Ons hartediefje
Ik heb vanochtend nog een pittige discussie met hem gehad. Gaan we vooruit, achteruit, kont tegen de muur, rondjes draaien...
Het is en blijft een heerlijk paardje met een flink koppig Tinker karakter. Duidelijk is dat ik nog erger ben...we zijn vooruit gegaan.
Hij is superlief en braaf en heeft zo z'n trekjes. Maar dat vind ik juist leuk; hij heeft karakter maar zal nooit gemeen zijn. Je kunt een kind rustig op hem laten klooien.
[URL=http://smg.photobucket.com/user/fayola/ ... 8585-4023-
acf1-5ab85276da17_zpsc7umw5ke.jpg.html][/URL]