Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Ik ga net zitten, vanaf vanochtend 7 uur nog niet gelukt  :-X
Okee, in de auto zit ik, maar dan moet ik wel opletten  ::)

Denk dat ik maar meteen doorga naar bed... #drukkebaan  :sleep1:
Door Kaela
Wat een ongelooflijk pokkeweer!

Ik was vroeg opgestaan, om nog even het gras te maaien en de ergste onkruid uit de tuin te trekken. Vanmiddag krijgen we visite en ik vertel hun altijd zo vol trots over mijn tuintje. Ze komen maar 1 of 2 keer per jaar en nu net is het een grote dikke bende in de tuin. Nou ja, dat gaat het dus blijven, want het spoelt hier  :(

Hopelijk is het straks wel droog als Oscar bij Daantje mag spelen! Alsof ie het weet, hij staat al helemaal ADHD in zijn hok te blaffen  :biggrin2:
Door coby.p
K&D schreef: Dagje vrij gehad. Poep geschept en een foto van mijzelf op het peerd gekregen. Meestal zit er iemand anders op. Op zowel het peerd als op de foto...ik maak ze meestal. ::) maar ik ben nog redelijk onherkenbaar. :biggrin2:
Ik en het koetje...eehh...osje. Jammer dat het z'n verkeerde fotokant is. Z'n manen hangen tot onder z'n hals. Als hij zich als varken lekker gerold heeft dan heeft ie z'n 'L'Oreal' moment als hij omhoog zwaait om weer te gaan staan.

Afbeelding
wat een schitterend paard
nu nog een keer een foto van de andere kant dan, met de lange manen
Door Ronald
Kaela schreef: Wat een ongelooflijk pokkeweer!
Ik ben wat later opgestaan en heerlijk in het zonnetje door een groenruikend park met de hondjes naar buiten geweest. Heel veel snuffelluchtjes en de natuur explodeert gewoon!
Door kira
In alle drukte nooit een weer bericht gehoord dus gisteren naar de camping gegaan. Onweer regen hagel en storm hebben we al gehad. Maar echte kampeerder als ik ben zit ik stoer onder een kleed met trui aan onder een afdakje te wachten op een glimp van de zon. Honden genieten en zien er niet uit (onze tuin is 100% bosgrond). Vanavond weer naar huis want dan gaat de kuikenoppas weer naar huis. Hoop dat de oppas weer een stukje tuin doet, vast wel.
Door Els&Flow
Logee B is ingecheckt, ze blijft tot zaterdag. B is een x labrador/ ridgeback. Groot, stoer, sterk. Even wennen, zij moet haar draai zien te vinden, Flow staat zich uit te sloven in de tuin en ik zit bij te komen met een bak koffie. Komt goed.
Door K&D
coby.p schreef: wat een schitterend paard
nu nog een keer een foto van de andere kant dan, met de lange manen
Dank u... :) Deze hebben de meiden van de vorige stalling gemaakt...
Ons hartediefje  :smitten:
Ik heb vanochtend nog een pittige discussie met hem gehad. Gaan we vooruit, achteruit, kont tegen de muur, rondjes draaien... ::)
Het is en blijft een heerlijk paardje met een flink koppig Tinker karakter. Duidelijk is dat ik nog erger ben :biggrin2: ...we zijn vooruit gegaan. 
Hij is superlief en braaf en heeft zo z'n trekjes. Maar dat vind ik juist leuk; hij heeft karakter maar zal nooit gemeen zijn. Je kunt een kind rustig op hem laten klooien.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door K&D op za 30 mei 2015, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
koekje schreef: Ik kijk naar Billy en Bambam. Aan het einde van een filmpje zijn ze altijd moe en gaan ze slapen. Ik hoop dat het inspirerend werkt voor het minimens en dat ze vannacht niet weer ineens wakker en blij wordt. Tot nu toe is het weinig succesvol, maar ik heb gelukkig een hele playlist opstaan  :P

Als ze wel is gaan slapen, ga ik het speelgoed opruimen en de vaawasser leeghalen en weer vullen. En een huzarensalade maken van 3 kilo piepers. Allleen de vulling, opmaken garneren doe ik morgen pas.
En ik ben zo moe. Waarom kan ik niet gewoon tegen mn visite zeggen dat ze alleen chips kunnen knagen? Meneer heeft daar ook nooit moeite mee.
Koek, maak het jezelf makkelijk  :-*. Een bak Johma en een zak chips. Niet tevreden, jammer dan !
Door koekje
Ik heb de huzarensalade al gemaakt  :P  :biggrin2:
Dat gaat met de magimix toch echt wel sneller dan alles met de hand te moeten snijden. En inductie kookt ook sneller dan gas, vooral op de powerstand.
Door judith1967
Vroeg opgestaan(vanwege de onweer stond Dorian  op de slaapkamer te hijgen en piepen)

na het uitlaatrondje,mijn haar geverfd,beetje schoongemaat,visite gehad,broodbakker aangezet,nu lekker compjoeteren :)
Door coby.p
K&D schreef: Dank u... :) Deze hebben de meiden van de vorige stalling gemaakt...
Ons hartediefje  :smitten:
Ik heb vanochtend nog een pittige discussie met hem gehad. Gaan we vooruit, achteruit, kont tegen de muur, rondjes draaien... ::)
Het is en blijft een heerlijk paardje met een flink koppig Tinker karakter. Duidelijk is dat ik nog erger ben :biggrin2: ...we zijn vooruit gegaan. 
Hij is superlief en braaf en heeft zo z'n trekjes. Maar dat vind ik juist leuk; hij heeft karakter maar zal nooit gemeen zijn. Je kunt een kind rustig op hem laten klooien.

[URL=http://smg.photobucket.com/user/fayola/ ... 8585-4023-

acf1-5ab85276da17_zpsc7umw5ke.jpg.html]Afbeelding[/URL]
ik had jaren geleden zelf een tinker merrie, nina
schitterende dieren om te zien, met een geweldig karkter
ik hou van dat eigenzinnige, eigenwijze
daarom zijn newfies ook mijn passie
meer foto,s welkom
Door -Saskia-
::) Vanmorgen om 07u wakker geworden met het licht naast m'n bed aan, mijn lenzen nog in (auw) en de afstandsbediening naast m'n hoofd. De tv was kennelijk vanzelf uitgegaan.
Best lekker geslapen.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door