Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Gevuld soepie. Whoohooo en dat al om 17.40u besloten en opgezet! 8)Krijg nou tieten!
Angelique schreef: Nog geen idee eigenlijkJa, maar na 2 keer heb ik er geen zin meer an
Maaruh, die rodekoolsla was toch zo lekker vorige keer?
Lizzy schreef: Ja, maar na 2 keer heb ik er geen zin meer anOh, dat van die 5 kilo was geen grapje
Maar die kool lag zompig te worden in de oneindige kelder.................![]()
Angelique schreef: Oh, dat van die 5 kilo was geen grapjeNee, we hadden er serieus 2 van 5 kg
Linga lust vast nog wel een bordje![]()
Martine-Tom schreef: Ik ben vanmorgen de AP in gelopen en heb gekocht wat goedkoop wasZo doe ik ook altijd boodschappen (maar dan niet bij de ap want daar kom ik niet) en uiteindelijk eet je dan altijd heel gevarieerd.
Net genoten van 2 heerlijke broodjes hamburger, made from scratch...op de broodjes na die heb ik gewoon gekocht![]()
![]()
-Annemarie- schreef: Zo doe ik ook altijd boodschappen (maar dan niet bij de ap want daar kom ik niet) en uiteindelijk eet je dan altijd heel gevarieerd.De ap is de enige super op loopafstand
Vanavond restje couscoussalade van gisteren, met een eigenste hamburger, gebakken aardappel en slaai.
Martine-Tom schreef: De ap is de enige super op loopafstandJa, dan is het wel handig de ap.
Moet zeggen dat ik de prijzen ook erg mee vind vallen als je let op wat je koopt.
Martine-Tom schreef: Dat is idd irritant, ik heb wel zo'n kaart, niet geregistreerd en "vergeet" hem standaard als stil protest![]()
Lizzy schreef: Nee, we hadden er serieus 2 van 5 kgOh bah, 10 kilo rode kool, dat klinkt als "a nightmare on front street"
Nr. 1 is schoon op gegaan. Nr. 2 voor de helft en de rest heb ik weggekieperd. Stt, niet tegen Leo zeggen![]()
-Annemarie- schreef:
omdat ik elke keer de trots smiley combinatie vergeet.......![]()