Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
-Saskia- schreef: Gevuld soepie. Whoohooo en dat al om 17.40u besloten en opgezet!  8)
Krijg nou tieten!  :o :biggrin2:

Hier rodekoolsalade ( :-X) met een piepert en een gehacktbal van de Vegetarische slager. Why on earth verkoopt die RUK AP ineens die heerlijke paddenstoelenburgers in RODE verpakking niet meer >:(
Door Lizzy
Angelique schreef: Nog geen idee eigenlijk  :(

Maaruh, die rodekoolsla was toch zo lekker vorige keer?
Ja, maar na 2 keer heb ik er geen zin meer an :-\
Maar die kool lag zompig te worden in de oneindige kelder................. :biggrin2:
Door Martine-Tom
Ik ben vanmorgen de AP in gelopen en heb gekocht wat goedkoop was  :biggrin2:
Net genoten van 2 heerlijke broodjes hamburger, made from scratch...op de broodjes na die heb ik gewoon gekocht  :biggrin2: :)
Door Angelique
Lizzy schreef: Ja, maar na 2 keer heb ik er geen zin meer an :-\
Maar die kool lag zompig te worden in de oneindige kelder................. :biggrin2:
Oh, dat van die 5 kilo was geen grapje  :biggrin2:

Linga lust vast nog wel een bordje  :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef: Oh, dat van die 5 kilo was geen grapje  :biggrin2:

Linga lust vast nog wel een bordje  :biggrin2:
Nee, we hadden er serieus 2 van 5 kg :biggrin2:
Nr. 1 is schoon op gegaan. Nr. 2 voor de helft en de rest heb ik weggekieperd. Stt, niet tegen Leo zeggen :biggrin2:
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: Ik ben vanmorgen de AP in gelopen en heb gekocht wat goedkoop was  :biggrin2:
Net genoten van 2 heerlijke broodjes hamburger, made from scratch...op de broodjes na die heb ik gewoon gekocht  :biggrin2: :)
Zo doe ik ook altijd boodschappen (maar dan niet bij de ap want daar kom ik niet) en uiteindelijk eet je dan altijd heel gevarieerd.  :biggrin2:

Vanavond restje couscoussalade van gisteren, met een eigenste hamburger, gebakken aardappel en slaai.
Door Martine-Tom
-Annemarie- schreef: Zo doe ik ook altijd boodschappen (maar dan niet bij de ap want daar kom ik niet) en uiteindelijk eet je dan altijd heel gevarieerd.  :biggrin2:

Vanavond restje couscoussalade van gisteren, met een eigenste hamburger, gebakken aardappel en slaai.
De ap is de enige super op loopafstand :biggrin2:
Moet zeggen dat ik de prijzen ook erg mee vind vallen als je let op wat je koopt.
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: De ap is de enige super op loopafstand :biggrin2:
Moet zeggen dat ik de prijzen ook erg mee vind vallen als je let op wat je koopt.
Ja, dan is het wel handig de ap.  :)

Ik stoor mij in hoge mate aan de aanbiedingen die je alleen maar mee mag nemen als je lid bent van de club. Daarom kom ik er niet.  :P
Nu ben ik ook gezegend met een buurtsuper in ons dorp, en in de omliggende twee dorpen een Lidl, C1000, Coop en Aldi. Moet je wel even voor in de auto, maar dat moet hier voor zo ongeveer alles.  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: Dat is idd irritant, ik heb wel zo'n kaart, niet geregistreerd en "vergeet" hem standaard als stil protest ;D
:rock:

omdat ik elke keer de trots smiley combinatie vergeet.......
  ;D
Door Angelique
Lizzy schreef: Nee, we hadden er serieus 2 van 5 kg :biggrin2:
Nr. 1 is schoon op gegaan. Nr. 2 voor de helft en de rest heb ik weggekieperd. Stt, niet tegen Leo zeggen :biggrin2:
Oh bah, 10 kilo rode kool, dat klinkt als "a nightmare on front street"  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door