Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Dikke knuffels van El Kato en Kaela dan maar! :bigarmhug: :bigarmhug: hopelijk is morgen weer een betere dag.
Door Kaela
eelke schreef:Dikke knuffels van El Kato en Kaela dan maar! :bigarmhug: :bigarmhug: hopelijk is morgen weer een betere dag.
Dank je. Een lekker bad en dutje hebben een hoop goeds gedaan. Nu klaar voor het avondprogramma :clown2: :clown2: :clown2:
Door eelke
Kaela schreef:Dank je. Een lekker bad en dutje hebben een hoop goeds gedaan. Nu klaar voor het avondprogramma :clown2: :clown2: :clown2:
Jij liever dan ik!
Door smulpaap
El_Kato schreef:Verdrietig en net bij de supermarkt een zakt haribo zoete rommel gehaald.... nu misselijk :-[
Heel begrijpelijk hoor , dat je verdrietig bent :-* :-* :-*
Die eerste tijd is zo k*t . De bakken vullen met eten , oh nee . Eentje minder , al die gewoontes .... :'(
en dan mag je er nog een paar hebben , maar je mist nu eenmaal die ene hond

Ik weet het nog toen Milo van ons net was overleden
Ik ging met het drietal aan de wandel , en wat kom ik onderweg tegen ?
Een oude grijze JRT . Ik knakte , en raakte met de eigenaar van de JRT aan de praat
Ik kende die man helemaal niet , hij sloeg een arm om me heen terwijl mijn tranen liepen
En later zei de man , tja die van mij is ook 14 . Ik moet er niet aan denken als hij straks gaat
Door Kaela
eelke schreef:Jij liever dan ik!
Would you like a baloooooon?

Hij was eng!
Door Robian
Gisteren tijdens het verwijderen van de vloerbedekking in het huurhuis mijn knie verdraaid waardoor ik mijn kruisbanden verrekt heb...

Nu loop ik in slo-motion, elke stap doet zeer.
Het ergste is dat een vriend met de kruiwagen rondjes om je heen gaat rennen terwijl je aan het lopen bent. ;D ;D
Door Kim_S
En ja hoor, weeeeeer een stuk dak er afgewaaid :-X :-X :-X
Gelukkig moeten we sinds de vorige keer een eigen risico van 350 euro betalen aan de verzekering ::) >:(
Door Zuzanna
Ik kom ook weer even klagen. Vanmorgen Ziva uitgelaten. Van kwart voor tot kwart over zeven, dus nog donker.
Kom ik eerst iemand tegen die ik al vaker heb gezien. Een beer van een vent, die zijn chihuahua uit laat. In dit geval isde chihuahua opgevoed, iig tegenover honden, maar weet de man zich niet helemaal te gedragen. Dus de hond wil enthousiast spelen, Ziva ook altijd. Maar ik heb daar 's ochtends niet zo'n zin in. Bovendien heb ik nog aardig wat andere dingen te doen voor ik weg kan en dus niet alle tijd van de wereld.
Die man vindt het echter prachtig om te zien hoe onze honden willen spelen. Dan zien de honden elkaar en merkt hij op dat die van mij wel iets harder zal trekken dan die van hem, haha! Nou, haha, die van mij trekt inderdaad iets harder. Ik probeer Ziva met snoepjes mee te krijgen, wat redelijk lukt. Helaas loopt de man aan de overkant van de straat gelijk met mij op. Tot hij over steekt. Ondanks dat hij makkelijk kan zien dat ik Ziva met me mee probeer te krijgen. 'Ja ik moet dat steegje in. O kijk, ze willen spelen, haha!' Ja, inderdaad. Ik doe nog een laatste poging Ziva mee te krijgen maar die gaat erbij liggen in afwachting van chiwafwaf. En begint enthousiast met hem te spelen. Twee honden aan de flexlijn, waarvan er één tien keer zo zwaar is als de ander. Vind ik niet zo'n goed idee. De man wel. 'Haha, kijk, die van mij daagt die van jou uit! Zie je dat, haha!' Ja, dat zie ik, terwijl ik Ziva in toom probeer te houden zodat ze niet op zijn hondje ploft.

Enfin. Ik ben deze man al vaker tegen gekomen en hoewel ik hem al eerder gezegd heb dat ik deze gang van zaken niet zo kan waarderen, heb ik me erbij neergelegd dat het nu eenmaal zo gaat bij hem. Ik probeer het als een leermoment voor Ziva te zien maar toch zakt mijn humeur aardig elke keer dat ik deze man zie.

Ik krijg Ziva dan toch eindelijk mee en we lopen verder. Langs het kanaal af, waar 20 meter grasstrook met bomen is. Heerlijk om Ziva even de ruimte te geven aan de flex. Wel staan hier minder lantaarnpalen. Op een gegeven moment ziet Ziva een konijn. Ik zet de fex even vast op 2 meter ongeveer, terwijl we verder lopen. Ziva is het konijn net vergeten en ik sta op het punt haar weer ruimte te geven, als er opeens, roffelderoffel, een hond bij ons staat! Geen lijn (het is aanlijngebied), geen eigenaar, het is donker dus ik kan de lichaamstaal niet goed zien en heb geen idee of hij agressief is. In no time zitten ze met zijn tweeën verstrikt in de lijn. De hond blijkt alleen enthousiast te willen spelen maar ik zal ze toch echt even moeten ontwarren. Dat laat hij gelukkig toe en ik kan, terwijl ik die twee in de gaten hou, op zoek naar de eigenaar. Zij komt na een paar minuten roepen rustig aanlopen. Ik zeg 'Nou, ik schrok er wel van!' En mevrouw? Loopt zonder me een blik waardig te keuren langs me af, zegt 'Spyke, kom' en wandelt rustig verder.

Het zijn misschien klaagjes van niks, maar ik raak er aardig door geïrriteerd. En moest het even van me afschrijven voor ik aan mijn werk begin. Nu maar hopen dat de rest van de dag een beetje rustig is.
Door Angelique
Kim_S schreef:En ja hoor, weeeeeer een stuk dak er afgewaaid :-X :-X :-X
Gelukkig moeten we sinds de vorige keer een eigen risico van 350 euro betalen aan de verzekering ::) >:(
:-X Hier was het voor de verandering ook eens raak. Ging ook wel erg hard op een slecht moment.

Dakdekker zat toch te niksen zei die, dus die was er rond 3en al om de boel te fixen.

Afbeelding
Door doranto
Angelique schreef::-X Hier was het voor de verandering ook eens raak. Ging ook wel erg hard op een slecht moment.

Dakdekker zat toch te niksen zei die, dus die was er rond 3en al om de boel te fixen.

Afbeelding
Hallo zeg :o Ik dacht dat wij een groot dak hadden. Daar kun je heel wat zonnepaneeltjes op kwijt :D
Door Angelique
Doranto schreef:Hallo zeg :o Ik dacht dat wij een groot dak hadden. Daar kun je heel wat zonnepaneeltjes op kwijt :D
In totaal 400m2 ::) :biggrin2: Maar hier gaan geen paneeltjes op hoor. Dit is de straatkant, dus geen smoel. Achterkant is noord, dus pech.
Door doranto
Angelique schreef:In totaal 400m2 ::) :biggrin2: Maar hier gaan geen paneeltjes op hoor. Dit is de straatkant, dus geen smoel. Achterkant is noord, dus pech.
Dat is dan altijd nog zo'n 100m2 meer dan ons dak. Onze panelen liggen aan de achterkant, maar als de voorkant het zuiden zou zijn, hadden we ze daar gewoon neergelegd hoor. Het valt mij nl. heel erg mee. Ik vind het veel minder lelijk dan ik van tevoren had gedacht. Nu hebben wij wel egaal zwarte en niet van die blauwe met strepen, want die vind ik dus echt wel heel lelijk.
Door Kim_S
Balen Lique!!
Wel fijn dat het meteen gerepareerd kon worden.

Wij denken over een oplossing om het zelf te doen, als het volgende week weer stormt is het wéér 350 eurie...
Door Angelique
Kim_S schreef:Balen Lique!!
Wel fijn dat het meteen gerepareerd kon worden.

Wij denken over een oplossing om het zelf te doen, als het volgende week weer stormt is het wéér 350 eurie...
Dat schiet niet op nee. Dan kocht ik 1x een paar ladders en legde voortaan zelf de boel terug.
Door Kim_S
Angelique schreef:Dat schiet niet op nee. Dan kocht ik 1x een paar ladders en legde voortaan zelf de boel terug.
Moet ik alleen nog op zoek naar een vent zonder hoogtevrees ::)
Of krijg je die gratis bij die ladders? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door