Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Dikke knuffels van El Kato en Kaela dan maar!Dank je. Een lekker bad en dutje hebben een hoop goeds gedaan. Nu klaar voor het avondprogramma![]()
hopelijk is morgen weer een betere dag.
Kaela schreef:Dank je. Een lekker bad en dutje hebben een hoop goeds gedaan. Nu klaar voor het avondprogrammaJij liever dan ik!![]()
![]()
El_Kato schreef:Verdrietig en net bij de supermarkt een zakt haribo zoete rommel gehaald.... nu misselijkHeel begrijpelijk hoor , dat je verdrietig bent
eelke schreef:Jij liever dan ik!Would you like a baloooooon?
Kim_S schreef:En ja hoor, weeeeeer een stuk dak er afgewaaid![]()
![]()
![]()
Gelukkig moeten we sinds de vorige keer een eigen risico van 350 euro betalen aan de verzekering![]()
Angelique schreef:Hallo zegHier was het voor de verandering ook eens raak. Ging ook wel erg hard op een slecht moment.
Dakdekker zat toch te niksen zei die, dus die was er rond 3en al om de boel te fixen.
Doranto schreef:Hallo zegIn totaal 400m2Ik dacht dat wij een groot dak hadden. Daar kun je heel wat zonnepaneeltjes op kwijt
Angelique schreef:In totaal 400m2Dat is dan altijd nog zo'n 100m2 meer dan ons dak. Onze panelen liggen aan de achterkant, maar als de voorkant het zuiden zou zijn, hadden we ze daar gewoon neergelegd hoor. Het valt mij nl. heel erg mee. Ik vind het veel minder lelijk dan ik van tevoren had gedacht. Nu hebben wij wel egaal zwarte en niet van die blauwe met strepen, want die vind ik dus echt wel heel lelijk.![]()
Maar hier gaan geen paneeltjes op hoor. Dit is de straatkant, dus geen smoel. Achterkant is noord, dus pech.
Kim_S schreef:Balen Lique!!Dat schiet niet op nee. Dan kocht ik 1x een paar ladders en legde voortaan zelf de boel terug.
Wel fijn dat het meteen gerepareerd kon worden.
Wij denken over een oplossing om het zelf te doen, als het volgende week weer stormt is het wéér 350 eurie...
Angelique schreef:Dat schiet niet op nee. Dan kocht ik 1x een paar ladders en legde voortaan zelf de boel terug.Moet ik alleen nog op zoek naar een vent zonder hoogtevrees