Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
We hebben nu toch wel een serieuze mierenplaag denk ik  :-X ze zitten binnen en we krijgen ze niet weg. Overal staan al doosjes met gif :( ik heb geen idee waar het nest zelf zit of waarlangs ze naar binnen komen.
Door K&D
Borke schreef: Je weet toch dat de supermarkt een plaats is om gezellig samen een kletspraatje te houden, koffie te drinken en kinderen de gelegenheid te geven om aan marktonderzoek te doen  :o
je vergeet midden tussen de winkeldeuren nog, of 'pas op zwenkt uit' bij het bukken naar de gewezen euroshopper met het karretje dwars erachter... :P
Door K&D
Stofgezogen. Mèn...en het is maar een graad of 20...hoe hoog de luchtvochtigheid is weet ik niet precies, maar in elk geval te hoog.
Straks ff bakkie doen bij 2 andere Shelties.
Door Kaela
Rondje shoppen gedaan. Leuke schoenen gescoord, twee nieuwe plantenbakken gehaald en bij de intratuin net gehaald. Daarna de supermarkt door.

Nu net de tuin onder handen genomen. Gras gemaaid, een laatste poging ingezet om nog wat van de kolen te redden. Hele tuin geveegd. Nu is het weer netjes. Meneer K is boven aan het klussen. Ik weet niet wat hij aan het doen is, maar als het is wat ik hoop, dan is dat leuk voor de katten!
Door Borke
Riek schreef: Alleen als het winkelpersoneel een pistool mag dragen.  ::)
In Texas verkopen ze gewoon pistolen en geweren in de supermarkt, dus misschien moet je dan emigreren Riek  8)
Door Kaela
Joehoe, we hebben een doorgang voor de katten naar zolder gemaakt! Vet leuk, gat in je plafond zagen  ;D. Toen een soort laddertje vanaf de krabpaal naar het plafond toe. De katten zijn er allebei al door gegaan. Pluk wat vlotter en soepeler dan Otje, maar dat was te verwachten.
Nu is meneer K een schuif op het luik aan het maken, zodat ze niet naar beneden donderen als ze op de vlizotrap gaan zitten (die dan natuurlijk ingeklapt is en het luik dus dicht). En dan moet het vynil dat ik net gekocht heb nog naar boven en gelegd. Meneer K was wat gechockeerd van de prijs van het vynil, maar ja, aangezien de dames nog wel eens kotsen of ik-ben-boos plasjes naast de kattebak doen, wil ik geen vloer van onbewerkt hout met kieren! Moet wel schoon te houden zijn.

Ik ben benieuwd of het leggen van het vynil vanavond nog gaat gebeuren. I hope so!
Door Riek
Borke schreef: In Texas verkopen ze gewoon pistolen en geweren in de supermarkt, dus misschien moet je dan emigreren Riek  8)
Dan zullen er niet veel drammende kinderen meer door de kassa komen  :biggrin2:
Door dinky89
eelke schreef: We hebben nu toch wel een serieuze mierenplaag denk ik  :-X ze zitten binnen en we krijgen ze niet weg. Overal staan al doosjes met gif :( ik heb geen idee waar het nest zelf zit of waarlangs ze naar binnen komen.
Diatomeetaarde (of hoe je het maar schrijft) in/over de mierennesten gooien ;-)
Door Angelique
eelke schreef: We hebben nu toch wel een serieuze mierenplaag denk ik  :-X ze zitten binnen en we krijgen ze niet weg. Overal staan al doosjes met gif :( ik heb geen idee waar het nest zelf zit of waarlangs ze naar binnen komen.
Hoelang staan die doosjes eral? Het duurt nml een paar dagen voordat ze die zooi naar hun nest gesleept hebben en je de aantallen ziet afnemen.
Door Riek
Angelique schreef: RIEK.....MIEK......deze mag u niet missen  :biggrin2:

Ik zou in mijn broek piesen van het lachen.
Verbaast me dat niemand er aan zit. Ik denk dat ik 'm ook even zou voelen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door