Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Je weet toch dat de supermarkt een plaats is om gezellig samen een kletspraatje te houden, koffie te drinken en kinderen de gelegenheid te geven om aan marktonderzoek te doenje vergeet midden tussen de winkeldeuren nog, of 'pas op zwenkt uit' bij het bukken naar de gewezen euroshopper met het karretje dwars erachter...![]()
Angelique schreef: Kunnen ze niet standaard op een winkelwagentje een fietsbel makenAlleen als het winkelpersoneel een pistool mag dragen.![]()
Riek schreef: Alleen als het winkelpersoneel een pistool mag dragen.In Texas verkopen ze gewoon pistolen en geweren in de supermarkt, dus misschien moet je dan emigreren Riek 8)![]()
Borke schreef: In Texas verkopen ze gewoon pistolen en geweren in de supermarkt, dus misschien moet je dan emigreren Riek 8)Dan zullen er niet veel drammende kinderen meer door de kassa komen
Riek schreef: Dan zullen er niet veel drammende kinderen meer door de kassa komenNou je het zegt, dat viel inderdaad reuze mee![]()
eelke schreef: We hebben nu toch wel een serieuze mierenplaag denk ikDiatomeetaarde (of hoe je het maar schrijft) in/over de mierennesten gooien ;-)ze zitten binnen en we krijgen ze niet weg. Overal staan al doosjes met gif
ik heb geen idee waar het nest zelf zit of waarlangs ze naar binnen komen.
eelke schreef: We hebben nu toch wel een serieuze mierenplaag denk ikHoelang staan die doosjes eral? Het duurt nml een paar dagen voordat ze die zooi naar hun nest gesleept hebben en je de aantallen ziet afnemen.ze zitten binnen en we krijgen ze niet weg. Overal staan al doosjes met gif
ik heb geen idee waar het nest zelf zit of waarlangs ze naar binnen komen.
Angelique schreef: RIEK.....MIEK......deze mag u niet missenIk zou in mijn broek piesen van het lachen.