Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Kunnen ze niet standaard op een winkelwagentje een fietsbel makenJe weet toch dat de supermarkt een plaats is om gezellig samen een kletspraatje te houden, koffie te drinken en kinderen de gelegenheid te geven om aan marktonderzoek te doen![]()
Borke schreef: Je weet toch dat de supermarkt een plaats is om gezellig samen een kletspraatje te houden, koffie te drinken en kinderen de gelegenheid te geven om aan marktonderzoek te doenEn om b.v. een pot appelmoes u i t g e b r e i d te gaan bestuderen...vanaf een halve meter afstand natuurlijk, want we hebbe onze leesbril niet bij ons.![]()
Angelique schreef: En om b.v. een pot appelmoes u i t g e b r e i d te gaan bestuderen...vanaf een halve meter afstand natuurlijk, want we hebbe onze leesbril niet bij ons.Sta je daar, voedselallergie (dus je moet dat etiket doorgronden), slechthorend EN je leesbril vergeten en dan komt daar zo'n ongeduldig typetje aan wat er o n m i d d e l i j k langs moet.En joehoeeee...parrrrdon....joehooeeee, u staat midden op het pad, zou ik misschien even mogen...hielp niet hoor. Ja is zoverre dat het omkeek, van..wat roept daar toch
Dus bij gebrek aan bel uiteindelijk maar gewoon doorgeramd
![]()
Borke schreef: Sta je daar, voedselallergie (dus je moet dat etiket doorgronden), slechthorend EN je leesbril vergeten en dan komt daar zo'n ongeduldig typetje aan wat er o n m i d d e l i j k langs moet.
Waar moet het heen met deze wereld...![]()
![]()
![]()
-Annemarie- schreef:Ik had geen haast..ik heb netjes gewacht...joehoe geroepen...nog eens...en toen parrrdonn zuo ik misschien even....en het kijkt om zich heen en blijft naar die appelmoes staren alsof die z'n fb aan het checken was.![]()
![]()
Ja, je zal het weten dat je in Drenthe woont. 8)
Moet je in de supermarkt geen haast hebben, en vooral geen stadse fratsen.![]()