Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Ik kwam net thuis met Flow, maar zag ze vanuit de tuin aan de voorkant staan rommelen. Dus via slaapkamerraam gaan kijken en toen was het wel duidelijk wat ze aan het doen waren. Flow begint wel wat waakser te worden, maar sloeg hier niet op aan. Er was een groot strandfeest aan de gang en dan rijd er altijd al extra politie in de buurt, dus wss was er een wagen in de omgeving want ze waren er binnen 5 minuten na mijn melding!
Nou zeg, waarom nou toch hè, wat is er nou toch leuk aan het slopen van andermans bezittingen....  ??? Goed gedaan Els, hopelijk krijgen ze een flinke dauw  >:(

Lu is wel waaks, heb 's nachts weleens op haar gemopperd omdat ze aansloeg  :-[ Bleek de volgende ochtend dat mensen in onze auto hadden gezeten.... En ik ben ook weleens m'n bed uitgekomen omdat ze bezig bleef; bleek er een compleet arrestatieteam in de buurt te lopen vanwege overvallers  :o

Maar ze is goed voor de buurtpreventie hoor. Inmiddels al 2x mijn portemonnee een hele nacht buiten laten liggen(1x op de scooter, 1x op de bagagedrager van de fiets) en die lag er nog keurig.... zo'n 16 uur later  :-X  :-[  ::)  :biggrin2:

OT: vlees gehaald, thnx Cindy!  :-*  En heulheulheul blij met 'Flodder en Dwarrel'  :-* 
Ik ben bezig net De Grote Schoonmaak. Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat eigenlijk moet.
Ik begin maar in een hoekje van de kamer nu dan zie ik wel waar het eindigd. Redelijk vlug vandaag denk ik want ik kreeg een mailtje dat Henry opgehaald kan worden. Wordt dus ff een ritje ehv. Poetst vast makkelijker met Henry dan met dat onding. Mans us  bellen of die zin heeft in rondje ehv.
Door kira
Hoop dat je Harry net zo leuk vindt als wij, Hannah.

Hele dag en eigenlijk al hele week heel hard gewerkt. Vandaag dubbel zo hard want we hadden camping plannen. En ja hoor, valt het met bakken uit de hemel neer. Thuis vindt ik dat geen probleem, lekker rustig in het bos enz, maar op de camping kunnen we dan niet zijn. Dan hadden we teckels moeten hebben. De beren liggen daar in de losse aarde, er is binnen weinig plek en drie natte beren die gekroket hebben in het zand die dan even binnen hallo komen zeggen is geen succes. Wie weet kunnen we morgenochtend gaan. Hier enige stress om Tante P gehad, ze liep niet meer in haar Tante P loopje (ze heeft geheel eigen gangwerk) en met opstaan zagen we heel duidelijk dat ze rechts niet belastte. Het euvel is inmiddels gevonden en tante P loopt weer in haar eigen Tante P loopje.
Door Borke
Angelique schreef: Kunnen ze niet standaard op een winkelwagentje een fietsbel maken  >:(
Je weet toch dat de supermarkt een plaats is om gezellig samen een kletspraatje te houden, koffie te drinken en kinderen de gelegenheid te geven om aan marktonderzoek te doen  :o
Door Angelique
Borke schreef: Je weet toch dat de supermarkt een plaats is om gezellig samen een kletspraatje te houden, koffie te drinken en kinderen de gelegenheid te geven om aan marktonderzoek te doen  :o
En om b.v. een pot appelmoes u i t g e b r e i d te gaan bestuderen...vanaf een halve meter afstand natuurlijk, want we hebbe onze leesbril niet bij ons.  ::) En joehoeeee...parrrrdon....joehooeeee, u staat midden op het pad, zou ik misschien even mogen...hielp niet hoor. Ja is zoverre dat het omkeek, van..wat roept daar toch  ::) Dus bij gebrek aan bel uiteindelijk maar gewoon doorgeramd  >:(
Door Naomi B
Vandaag naar ZH geweest en goed nieuws! Gips is eraf en moet nu alleen 2 weken zo'n dubbelgetrokken steunkous aan. Een breukje was dubieus volgens de chirurg. Het was iig mooi meerkleurig in groengele tinten met een grote streep
Blauw erdoor. Ben blij. Lopen gaat goed. Doet wel beetje zeer maar das overkomelijk. Gelijk weer ff met Arnica ingesmeerd. Pffff opluchting!
Door Borke
Angelique schreef: En om b.v. een pot appelmoes u i t g e b r e i d te gaan bestuderen...vanaf een halve meter afstand natuurlijk, want we hebbe onze leesbril niet bij ons.  ::) En joehoeeee...parrrrdon....joehooeeee, u staat midden op het pad, zou ik misschien even mogen...hielp niet hoor. Ja is zoverre dat het omkeek, van..wat roept daar toch  ::) Dus bij gebrek aan bel uiteindelijk maar gewoon doorgeramd  >:(
Sta je daar, voedselallergie (dus je moet dat etiket doorgronden), slechthorend EN je leesbril vergeten en dan komt daar zo'n ongeduldig typetje aan wat er  o n m i d d e l i j k    langs moet.
Waar moet het heen met deze wereld...  :o :D ;D
Borke schreef: Sta je daar, voedselallergie (dus je moet dat etiket doorgronden), slechthorend EN je leesbril vergeten en dan komt daar zo'n ongeduldig typetje aan wat er  o n m i d d e l i j k    langs moet.
Waar moet het heen met deze wereld...  :o :D ;D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Els&Flow
Hier vergadert het halve bejaardentehuis op vrijdagochtend bij het koffie automaat bij de AH. ::) Luid kakelend, kopen allemaal 1 product en staan daarvoor een eeuwigheid bij de kassa, hun muntgeld uit te tellen en ondertussen word de rij steeds langer. Hier moet je geen haast hebben op vrijdagochtend.

Flow heeft de volgende Barf-mijlpaal bereikt. :biggrin2: Alles wat je aankijkt is niet langer doodeng, maar word gewoon pijlsnel opgegeten en gekauwd. Stond ik vorige week nog moeilijk te doen met sardientjes, gisteren heeft ze 2 blauwe wijtingen met kop en al op (dacht nog dat ze zich vergiste) en vandaag heeft ze 4 haringen met kop en al verorbert. We komen er wel. :biggrin2: :biggrin2:
Door Angelique
-Annemarie- schreef: ;D ;D ;D

Ja, je zal het weten dat je in Drenthe woont.  8)
Moet je in de supermarkt geen haast hebben, en vooral geen stadse fratsen.  :biggrin2:
Ik had geen haast..ik heb netjes gewacht...joehoe geroepen...nog eens...en toen parrrdonn zuo ik misschien even....en het kijkt om zich heen en blijft naar die appelmoes staren alsof die z'n fb aan het checken was.
en niet 1 x...nee, 3x door de winkel heen dat die zo in de weg stond en toen probeerde die op de parkeerplaats ook nog vanuit het vak voor te dringen in het kader van "ik kom van rechts"  >:(

Dit was overigens in Groningen  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door