Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Het is hier nu echt heerlijk weer. Niet te warm, zonnetje, klein beetje wind.
Ideaal!
Door Lil
jasmijn schreef:Geen! alsjeblief geen hitten golf :angel2: :angel2: :angel2: :angel2:
Ik doe met je mee hopen!
Door Angelique
Denk dat hottegolf niet eens aan de orde is, hooguit warmtegofje van een paar dag 25+. En dan zitten we alweer in september, is de zomer zo goed als voorbij en kan ik de lekkere zomeravonden op 1hand tellen.

Dus doe maar hoor, diie paar mooie dagen.
Door Mandarijn
Angelique schreef:Denk dat hottegolf niet eens aan de orde is, hooguit warmtegofje van een paar dag 25+. En dan zitten we alweer in september, is de zomer zo goed als voorbij en kan ik de lekkere zomeravonden op 1hand tellen.

Dus doe maar hoor, diie paar mooie dagen.
Volgens de weerman hier van L1 wordt het in Limburg woensdag, donderdag en vrijdag rond de 30°C . Nu zitten de weermannen en vrouwen er dit jaar regelmatig naast. En dat hoop ik nu ook!!!! Want zulke warme dagen brengt dan ook weer onweer en regen mee. En hier in de regio hebben we genoeg overlast gehad met water en tennisballen van hagelstenen.
Door Lil
Mandarijn schreef:Volgens de weerman hier van L1 wordt het in Limburg woensdag, donderdag en vrijdag rond de 30°C . Nu zitten de weermannen en vrouwen er dit jaar regelmatig naast. En dat hoop ik nu ook!!!! Want zulke warme dagen brengt dan ook weer onweer en regen mee. En hier in de regio hebben we genoeg overlast gehad met water en tennisballen van hagelstenen.
Niet alleen volgens L1... Ook volgens mijn telefoonapp en volgens weeronline.
Door Inge en Bono
Ik ben blij dat ik de verwachte warme dagen in de nachtdienst zit; ik kan niet zo best tegen de warmte. Mijn koppakking is dan voortdurend lek(lees; ik zweet me de klere) En dan ga ik fijn met de Pummerd naar het bos of strand zodra ik thuiskom
Door Kaio
Nou volgens de huidige voorspelling is het hier dan wel hittegolf, 29, 32,33,31,28, (wel met windkracht 3, dus ik gok op niet te benauwd) Dat veranderd wel nog iedere dag, dus. En op dit moment moeilijk voor te stellen want het giet dat het giet.
Ok heb al een "hitteplan" klaar. Smorgens vroeg af en toe laten zwemmen, auto uit water in, plons, ff lekker liggen ed en auto weer in. Zoiets. Dan de rest van de tijd huis/tuin arrest. Nog wat extra schaduw doeken ophangen of zo. Niks wandelen. Heb verders genoeg handoeken, koeljas en evt pepermunt spray om wat te koelen. En ik kan hem toch de hele dag in de gaten houden. Dus gaat goed komen. Dit zal toch wel de laatste stuiptrekking van de zomer zijn. En ik ga zelf dan maar nog wat vit. D scoren :cool:
Ik kan natuurlijk ook hondenijs maken, doe ik normaal nooit omdat ik vind dat je een lichaam absoluut niet koelt door koud inwendig toe te voegen, integendeel, maar het zou wel tegen de zwelling van de stembanden kunnen werken :g:
Door Lil
Door ijs stijgt de lichaamstemperatuur gigantisch, dus dat zou ik niet durven nu. Anders gekoeld water of ehhh appelsap? Bij stemproblemen en keelpijn raden ze altijd appelsap voor mensen aan. Verzacht.
Door Angelique
Kaio schreef:Nou volgens de huidige voorspelling is het hier dan wel hittegolf, 29, 32,33,31,28, (wel met windkracht 3, dus ik gok op niet te benauwd) Dat veranderd wel nog iedere dag, dus. En op dit moment moeilijk voor te stellen want het giet dat het giet.
Ok heb al een "hitteplan" klaar. Smorgens vroeg af en toe laten zwemmen, auto uit water in, plons, ff lekker liggen ed en auto weer in. Zoiets. Dan de rest van de tijd huis/tuin arrest. Nog wat extra schaduw doeken ophangen of zo. Niks wandelen. Heb verders genoeg handoeken, koeljas en evt pepermunt spray om wat te koelen. En ik kan hem toch de hele dag in de gaten houden. Dus gaat goed komen. Dit zal toch wel de laatste stuiptrekking van de zomer zijn. En ik ga zelf dan maar nog wat vit. D scoren :cool:
Ik kan natuurlijk ook hondenijs maken, doe ik normaal nooit omdat ik vind dat je een lichaam absoluut niet koelt door koud inwendig toe te voegen, integendeel, maar het zou wel tegen de zwelling van de stembanden kunnen werken :g:

Smorgens zwemmen is heel fijn, dat werkte hier ook super. Lijfje is dan even zo afgekoeld dat het veel langer duurt voordat ze het weer echt te warm hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door