Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Het is echt vakantie-weer!
Als het herfstvakantie zou zijn dan ::)
Door lianneke
Toen ik vannacht onderweg was was het op sommige stukken zes graden! Zes hele graden...
Door Lil
Hope schreef:Het is echt vakantie-weer!
Als het herfstvakantie zou zijn dan ::)
Het is toch herfst, niet dan???

O nee, moesson maar daar is het te koud voor....

Nee het is herfst!
Door Hope
Lil schreef:Het is toch herfst, niet dan???

Nee het is herfst!
Het is volgens mijn kalender augustus. Augober kentie niet.
Door Radja
Heb mijn winterjas aan,wanneer ik naar buiten ga! Triest dit weer,vooral voor alle kampeerders in NL!
Door Siberienne
Lil schreef:Het is toch herfst, niet dan???

Nee het is herfst!

Zo voelt het wel he? En ik vind het zalig - ok de regen mag iets minder
Nog even en we kunnen weer gaan trainen met de mannen !
Door jasmijn
Het regend het regend de pannetjes worden nat
Er kwamen 2 boerinnen aan die vielen op hun gat :biggrin2:

Ik ga de rest van jullie waarschijnlijk over me heen krijgen maar o wat vind ik dit fijn weer :biggrin2:
Ik hou van regen en de temperatuur is echt heerlijk :cool:
Nat en koud is helemaal mijn type weer, zeker als er geen wind bij is dan geniet ik echt :biggrin2:

Haku niet die haat het, gelukkig heb ik heb wel een beetje water proef weten te krijgen dus we kunnen nog wel vandaag een paar keer gaan wandelen ;)
Maar toen hij jong was weigerden hij echt in allen vormen om dan ook maar te gaan lopen, en als je hem dwong dan wou hij niet eens plassen of zo ::)

Vriendlief loop de helen tijd te roepen dat het winter is, Portugese winter wel te verstaan dan :biggrin2:
Dus ja mijn andwoord er op is dan " je kan wel zeuren maar als je het zo erg vind dan had je er maar iets aan moeten doen en naar Portugal moeten verhuizen :P ::) "

In Portugal is het trouwens echt heel eng nu, het huis waar mijn schoonouders nu zijn is omringd door vuur :nerves:
Alles ziet zwart door de rook en ze kunnen niet eens meer binnen slapen door de stank in het huis :-X
Dus daar zouden ze dol graag wat regen willen hebben nu!
Ik ben stiekum opeens best wel een beetje blij dat ik daar nu niet ben, vriendlief bestookt me ook de helen tijd met foto's waar je griezelig van word :-X

Dus voor alle klagers over regen het kan altijd erger ;)
Laatst gewijzigd door jasmijn op do 11 aug 2016, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
Hope schreef:Het is volgens mijn kalender augustus. Augober kentie niet.
Even de pagina's vouwen ;D

Regen vind ik niets. De temperatuur is fijn!
Door eelke
Ik vind het prima zo! Ik wil geen warmte voor Gijs nu hoor! En die 3 x 5 min die hij buiten mag zijn wel tussen de buien door te plannen nu.
Door lianneke
eelke schreef:Ik vind het prima zo! Ik wil geen warmte voor Gijs nu hoor! En die 3 x 5 min die hij buiten mag zijn wel tussen de buien door te plannen nu.
Mijn idee, vannochtend lekker wezen zwemmen met ze. Lekker rustig In de regen. Nat worden ze toch. :biggrin2:
Door Lil
.
Laatst gewijzigd door Lil op vr 12 aug 2016, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
euh ja veel zomer is er niet geweest.
Morgen wordt het nog lekker weer bij het waterwerken, en dan nog een paar daagjes warm weer, maar denk wel dat dat de allerlaatste zullen zijn en dan laat die herfst zich niet meer wegjagen.
Door tt-tjes
Nou, als de herfst dan even wil wachten tot na 23 augustus graag, anders moet ik weer eerder naar huis komen.
Heb in juni ook al 10 dagen naar regen gekeken en dat wil ik nu ff niet.
Door Cathelijn
Het was vanmorgen al warmer dan gisterenmiddag en nu vind ik het weer een lekker temperatuurtje. En de zon weer eens gezien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door