smulpaap schreef:
Hopelijk krijgt de politie een objectief beeld
En idd een ieder is verantwoordelijk voor zijn /haar huisdier
Kijk ik in mijn eigen buurt dan zie ik alle katten vrij rondlopen , dag en nacht . Zeker nu in voorjaar en zomer
Dat is de gangbare gewoonte , zo hoort het
Hier ook, en elke week hangt er wel een bordje van een vermiste kat. We wonen niet ver van een drukke weg waar ze regelmatig plat gereden worden, we hebben buurgenote die niet helemaal ok is en die katten lokt en binnen houd, we hebben duivenmelkers die niet van katten gediend zijn, en nog laten ze hun kat vrij naar buiten. Allemaal prima maar je weet dat die risicos erin zitten, niet al te hard gaan miepen als het dan fout gaat. En al dit soort lastercampagnes die op FB ook regelmatig voorbij komen, ik vind dat je dan zo min bezig bent. Of het nou waar is of niet, hou de eer aan jezelf en ga niet iemand zo publiekelijk aan de schandpaal nagelen!
Ik las ook dat bij deze mw de tuin afgezet is met prikkeldraad, je zou dus ook kunnen zeggen dat ze weet dat haar honden kat-agressief zijn en haar tuin probeert te beschermen tegen katten. Misschien doet ze wel haar stinkende best maar lukt het haar gewoon niet om ze in bedwang te houden.
Hoe dan ook, iemand zo publiekelijk te schande maken doet sowieso geen goed aan de zaak.
Op Fb komen dit soort berichten ook regelmatig voorbij waarbij soms halve moordplannen gesmeed worden, nee dat is wel normaal zeker?