Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

MarijeEnBoomer schreef:Nu is het you tube filmpje de boosdoener
Als ik m'n telefoon draai is het wel goed.
Youtube filmpjes hadden inderdaad een vast formaat en die was te groot voor telefoons. Ik heb het veranderd zodat het formaat nu wordt aangepast aan je scherm. Kan je kijken of het beter werkt? Je moet dan weer even naar http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 4#p3189484 en dan eerst op F5 drukken om te verversen.

Als het werkt dan zullen youtube filmpjes vanaf nu niet meer te groot zijn. Oude berichten ga ik niet meer aanpassen want dat is teveel werk.
MarijeEnBoomer schreef:En nu zonder you tube en ook als ik m'n telefoon draai.

En wat anders. Ik moet me ook weer af en toe opnieuw aanmelden.
Aanmelden zoals ik ook aan Dian zei kan ik niks aan doen. Dat heeft te maken hoe je telefoon/tablet/laptop cookies opslaat. Het enige is om weer de cache leeg te maken. Om alle cache en cookies voor Barfplaats te wissen:

1. First you’ll want to open up the Settings app, and then find Safari on the left-hand side, and then scroll down until you see the Advanced on the right-hand side.
2. And now push the Edit text button on the upper right-hand corner.
3. Now you’ll see a list of the sites that have put cookies on your device. You’ll probably need to expand to show all of the sites, and then browse down through the list. Once you’ve found the one you want to wipe, just hit the red minus icon and then press Delete, just like you would in most iOS apps.

Van hier: http://www.howtogeek.com/205564/how-to- ... e-or-ipad/
Admin schreef:Youtube filmpjes hadden inderdaad een vast formaat en die was te groot voor telefoons. Ik heb het veranderd zodat het formaat nu wordt aangepast aan je scherm. Kan je kijken of het beter werkt? Je moet dan weer even naar http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 4#p3189484 en dan eerst op F5 drukken om te verversen.

Als het werkt dan zullen youtube filmpjes vanaf nu niet meer te groot zijn. Oude berichten ga ik niet meer aanpassen want dat is teveel werk.
Perfect!
Anne in Duitsland schreef:Ik mis een beetje het pijltje boven aan de pagina waarmee je in één keer naar de onderkant van de pagina gaat. Volgens mij was dat er vroegah wel, klopt dat? Vind ik in topics met veel korte commentaren altijd makkelijker dan scrollen. #firstworldproblems

Die staat al op mijn lijst. Ik ben even met iets anders bezig maar ik ga binnenkort weer met de lijst verder. :)
O, en nou ik toch aan het zaniken ben: tegenwoordig is het zo dat als je op een pb wilt reageren, je alleen de optie hebt om het bericht waarop je wilt antwoorden te citeren. Maar soms wil ik dat niet, wil ik alleen een antwoord sturen zonder het oorspronkelijke bericht te citeren. Kan die mogelijkheid terugkeren? Waarvoor alvast mijn dank, en excuses voor het gejammer. :D
Anne in Duitsland schreef:O, en nou ik toch aan het zaniken ben: tegenwoordig is het zo dat als je op een pb wilt reageren, je alleen de optie hebt om het bericht waarop je wilt antwoorden te citeren. Maar soms wil ik dat niet, wil ik alleen een antwoord sturen zonder het oorspronkelijke bericht te citeren. Kan die mogelijkheid terugkeren? Waarvoor alvast mijn dank, en excuses voor het gejammer. :D
Als ik een PB krijg hoef ik niet eerst te citeren, ik kan direct antwoorden!
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Lazy Garfield schreef:Als ik een PB krijg hoef ik niet eerst te citeren, ik kan direct antwoorden!
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Eh, ik weet niet of je mij nu verkeerd begrijpt of niet. ;D Wat ik bedoel is: om een bericht te beantwoorden, moet je op het icoontje met de " klikken. Dat betekent dat je het bericht waarop je reageert altijd citeert, ook al wil je het inhoudelijk over iets heel anders hebben. De mogelijkheid om te antwoorden zonder dat de tekst van het eerste bericht geciteerd wordt, die er vroegah wel was, is er niet meer. Er staan drie icoontjes rechts boven in het bericht waarop je reageert: verwijder bericht, meld privébericht, en citeer bericht. De mogelijkheid 'beantwoord bericht (zonder dat het oorspronkelijke bericht geciteerd wordt)' bestaat niet meer.

Verder gebeurt het me vaak dat niet alleen het ontvangen bericht wordt geciteerd, maar ook de tekst waarop dat bericht een reactie was. Om het wat duidelijker te maken: ik stuur jou een bericht (1). Jij stuurt mij een antwoord (2). Ik wil op jouw antwoord reageren (= bericht 3 schrijven), druk op het icoontje ", en zowel de tekst van (1) als van (2) verschijnt in (3).
Inge en Bono schreef:Ja wel hoor; die staat idd niet bij de 3 icoontjes, maar boven het bericht "Verstuur reactie"
Oooo, kijk aan, klopt! Ik heb me al eens afgevraagd waarom die knop daar stond, omdat er onder je bericht ook 'Verstuur' staat. Vind dat trouwens wel verwarrend, 'Verstuur reactie' ipv 'Schrijf reactie' oid; versturen is toch versturen, en schrijven is schrijven.
Naja, probleem opgelost. Ik kan weer slapen, dank je! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door