Lazy Garfield schreef:Als ik een PB krijg hoef ik niet eerst te citeren, ik kan direct antwoorden!
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Eh, ik weet niet of je mij nu verkeerd begrijpt of niet.

Wat ik bedoel is: om een bericht te beantwoorden, moet je op het icoontje met de " klikken. Dat betekent dat je het bericht waarop je reageert altijd citeert, ook al wil je het inhoudelijk over iets heel anders hebben. De mogelijkheid om te antwoorden zonder dat de tekst van het eerste bericht geciteerd wordt, die er vroegah wel was, is er niet meer. Er staan drie icoontjes rechts boven in het bericht waarop je reageert: verwijder bericht, meld privébericht, en citeer bericht. De mogelijkheid 'beantwoord bericht (zonder dat het oorspronkelijke bericht geciteerd wordt)' bestaat niet meer.
Verder gebeurt het me vaak dat niet alleen het ontvangen bericht wordt geciteerd, maar ook de tekst waarop dat bericht een reactie was. Om het wat duidelijker te maken: ik stuur jou een bericht (1). Jij stuurt mij een antwoord (2). Ik wil op jouw antwoord reageren (= bericht 3 schrijven), druk op het icoontje ", en zowel de tekst van (1) als van (2) verschijnt in (3).