Ik had toch ook liever een foto gehad dan blind prednison.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑za 06 jul 2024, 17:05 Het gaat wel iets beter maar het is erg oppassen. Bob probeert Zoë vaak tegen de grond te schoffelen en hij heeft tegenover Zoë ook behoorlijk voernijd ten opzichte van snackjes.Nog veel tussenkomst en bijsturing nodig blijkbaar. Fijn dat het wel de goede richting uit gaat.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
hannabelgje schreef: ↑vr 12 jul 2024, 13:53 De eerste keer poep opgestuurd naar het woud. Zitten toch nog spoelwormen en zweepwormen in de Bob. Advies is 3 dgn panacure. Wat de fokker teveel vindt.Nou dat zou ik ook niet geven, als hij alleen spoel- en zweepworm heeft. Dat is wel erg heftig. Waarom niet gewoon een "smakelijke kauwtablet" milbemax oid, en dat na 2 weken herhalen?
hannabelgje schreef: ↑za 13 jul 2024, 08:08 Bob is bij de fokker op schema ontwormt en omdat hij vachtmijt had heeft hij 3x achter elkaar stronghold gehad wat ook ontworming is. Omdat dat nu uitgewerkt was heb ik nu laten testen. Het is dus niet zo dat we niks hebben gedaan sinds hij hier is.Oh ja dat is waar ook. Maar de pipetten Stronghold, die werken alleen tegen spoelworm. Voor zover ik weet. Dan blijven haak- zweep en lintworm buiten schot. Maar je kan natuurlijk ook niet vanalles door elkaar gaan geven. Lastig is dat dan.