eelke schreef: Wodkauto? Wat ist geworden?

Heus een hippe Ford Fusion.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Wodkauto? Wat ist geworden?
Maxi's 3-tal schreef: Hoe bevalt de nieuwe wodjetoet?Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.*extragaserop*
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.Vind je het heel gek*extragaserop*
Angelique schreef: Vind je het heel gekBinnen nu en een week worden alle zwarte Ford Fusions in NL zeer serieus genomen in het verkeer neem ik zomaar aan.![]()
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.Oh, was jij dat*extragaserop*
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.Eigenlijk moet je dan je Fusion een beetje pimpen, zodat het een soort F-Ford wordt...*extragaserop*
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.Ik werd ook altijd standaard ingehaald met mijn fordje Ka, ook al reed ik 140.*extragaserop*
TMG1961 schreef: Vraagje voor de belastingexperts. Wat moet je aanhouden voor de opgave..de door de belastingdienst vooraf ingevulde loon gegevens of de jaaropgave van instantie/werkgever?
Bolaj schreef:Dank je.
Je moet je jaaropgave aan houden, de belastingdienst kijkt naar de voorgaande jaren en soms klopt het niet met je jaaropgave.