Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Maxi's 3-tal schreef: Hoe bevalt de nieuwe wodjetoet?
Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.  ::) *extragaserop*
Door TMG1961
Vraagje voor de belastingexperts. Wat moet je aanhouden voor de opgave..de door de belastingdienst vooraf ingevulde loon gegevens of de jaaropgave van instantie/werkgever?
Door Pluto
Angelique schreef: Vind je het heel gek  :biggrin2:
Binnen nu en een week worden alle zwarte Ford Fusions in NL zeer serieus genomen in het verkeer neem ik zomaar aan.
You'll never know who's behind the wheel or even who's behind the one behind the wheel.
::) :biggrin2:

Sprak de truttige Ford Feest dieselaar!
8)
Door Ronald
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.  ::) *extragaserop*
Eigenlijk moet je dan je Fusion een beetje pimpen, zodat het een soort F-Ford wordt...

Afbeelding
Door eelke
-Saskia- schreef: Wodje vindt hem helemaal oké. Mij valt het erg op dat ik minder serieus genomen word als verkeersdeelnemer.  ::) *extragaserop*
Ik werd ook altijd standaard ingehaald met mijn fordje Ka, ook al reed ik 140.

Dus nu heb ik maar een auto gekocht die respect afdwingt. Toen we hem gisteren naar huis reden kwamen we in de bocht de bba bus tegen. Die ging vol op de rem, én in zijn achteruit, om ons er eerst langs te laten.

Ik zou dus een bull-bar installeren op je fusion! Blijkbaar helpt dat!  ;D
Zoë heeft het zwaar. Vroeg opstaan, mee wandelen, naar opa en oma, daar moet ze tussen de middag met opa naar het bos, dan kom ik haar halen en moet ze weer mee wandelen. Komt ze eindelijk thuis moet ze nog mee de kippen en de beestjes van de buren voeren. Het gevolg is dat ze 's avonds als een dood vogeltje op de bank ligt. Arm hondje.
Door Ruby/Billy
TMG1961 schreef: Vraagje voor de belastingexperts. Wat moet je aanhouden voor de opgave..de door de belastingdienst vooraf ingevulde loon gegevens of de jaaropgave van instantie/werkgever?

Je moet je jaaropgave aan houden, de belastingdienst kijkt naar de voorgaande jaren en soms klopt het niet met je jaaropgave.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door