Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Ik wil er eigenlijk niet aan, ben net 40!
@constance zullen we samen gaan![]()
constance.blokzijl schreef:Hmmm dat klinkt toch wel erg herkenbaar.
Ik wil er eigenlijk niet aan, ben net 40!
Maar tijdens de lunchwandelingen op mijn werk met mijn collega (die is van de veiligheidsafdeling) eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk lawaaidoof ben.... Iets te veel naar live optredens geweest vroeger met vaak een flinke piep thuiskomen , ach die walkman lekker hard en bij de F1 geweest toen nog niemand bedacht had dat gehoorbescherming belangrijk was en Jos Verstappen nog de man was... Die piep heeft zo'n anderhalve week aangehouden
Nou kan ik super eigenwijs zijn, maar kan ook kijken wat er nog wel mogelijk is, want beter wordt het vast niet meer! (Alhoewel ik stiekem nog hoop dat het gewoon dikke proppen zijn)
Maar verjaardagen, grotere gezelschappen, het is zoooo lastig om gesprekken te volgen, en als mensen wat verder weg zitten kan ik niet eens een gesprek meer aangaan want dan versta ik ze gewoon echt niet.....
hannabelgje schreef: Hmmm dat klinkt toch wel erg herkenbaar.Mijn collega (net 10 jaar ouder) zei al dat ik van een generatie was die net het begin van de walkman had meegemaakt, waarbij de grote discotheken veel live-optredens hadden, waarbij max decibellen of te wel gehoorbescherming nog niet bekend was, en meer van dit soort geintjes. Hij zei dus dat mensen van mijn leeftijd sneller doof worden en veel nu al lawaaidoof zijn. Wij zijn net een generatie waarbij hoe harder hoe mooier was voordat men realiseerde dat men zo het gehoor van de jeugd naar de knoppen hielp..... Gaan we nu voor betalen.![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
constance.blokzijl schreef:Wij zijn denk ik van hetzelfde bouwjaar.
Mijn collega (net 10 jaar ouder) zei al dat ik van een generatie was die net het begin van de walkman had meegemaakt, waarbij de grote discotheken veel live-optredens hadden, waarbij max decibellen of te wel gehoorbescherming nog niet bekend was, en meer van dit soort geintjes. Hij zei dus dat mensen van mijn leeftijd sneller doof worden en veel nu al lawaaidoof zijn. Wij zijn net een generatie waarbij hoe harder hoe mooier was voordat men realiseerde dat men zo het gehoor van de jeugd naar de knoppen hielp..... Gaan we nu voor betalen.
Manlief heeft ook nog eens jaren in een feestcafe gewerkt, die heeft het zo mogelijk nog ergermaar die wil nog niet toegeven.....