Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
het valt gelukkig mee. Het was een schaduw vanuit het middenrif die ze bij de longen gezien hadden. En dat zal wsl dr maagklep zijn die al jaren kapot is ;)
Alle onrust is in elk geval weg en morgen word ze gedotterd.
Door Robian
Gelukkig dat het mee is gevallen en dat de onrust weg is.
De duimen draaien voor morgen.
Door constance.blokzijl
Knoopje doorgehakt; morgen eerst bij de doktersassistent naar mijn oren laten kijken of er heel misschien geen prop inzit, en anders moet ik naar een andere winkel... 1 op 1 hoor ik meestal nog prima, maar in gezelschappen of met veel achtergrondgeluid is het best beroerd..... Ik versta het gewoon niet meer.
Door Siberienne
@Martine: oooooh dat is fijn, morgen dotter en hopelijk voelt ze zich daarna een stuk beter weer.

@constance zullen we samen gaan :-X :-X
Door constance.blokzijl
Siberienne schreef:
@constance zullen we samen gaan :-X :-X
Ik wil er eigenlijk niet aan, ben net 40!
Maar tijdens de lunchwandelingen op mijn werk met mijn collega (die is van de veiligheidsafdeling) eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk lawaaidoof ben.... Iets te veel naar live optredens geweest vroeger met vaak een flinke piep thuiskomen , ach die walkman lekker hard en bij de F1 geweest toen nog niemand bedacht had dat gehoorbescherming belangrijk was en Jos Verstappen nog de man was... Die piep heeft zo'n anderhalve week aangehouden Afbeelding
Nou kan ik super eigenwijs zijn, maar kan ook kijken wat er nog wel mogelijk is, want beter wordt het vast niet meer! (Alhoewel ik stiekem nog hoop dat het gewoon dikke proppen zijn)
Maar verjaardagen, grotere gezelschappen, het is zoooo lastig om gesprekken te volgen, en als mensen wat verder weg zitten kan ik niet eens een gesprek meer aangaan want dan versta ik ze gewoon echt niet.....
Door hannabelgje
constance.blokzijl schreef:
Ik wil er eigenlijk niet aan, ben net 40!
Maar tijdens de lunchwandelingen op mijn werk met mijn collega (die is van de veiligheidsafdeling) eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk lawaaidoof ben.... Iets te veel naar live optredens geweest vroeger met vaak een flinke piep thuiskomen , ach die walkman lekker hard en bij de F1 geweest toen nog niemand bedacht had dat gehoorbescherming belangrijk was en Jos Verstappen nog de man was... Die piep heeft zo'n anderhalve week aangehouden Afbeelding
Nou kan ik super eigenwijs zijn, maar kan ook kijken wat er nog wel mogelijk is, want beter wordt het vast niet meer! (Alhoewel ik stiekem nog hoop dat het gewoon dikke proppen zijn)
Maar verjaardagen, grotere gezelschappen, het is zoooo lastig om gesprekken te volgen, en als mensen wat verder weg zitten kan ik niet eens een gesprek meer aangaan want dan versta ik ze gewoon echt niet.....
Hmmm dat klinkt toch wel erg herkenbaar. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef: Hmmm dat klinkt toch wel erg herkenbaar. Afbeelding

Mijn collega (net 10 jaar ouder) zei al dat ik van een generatie was die net het begin van de walkman had meegemaakt, waarbij de grote discotheken veel live-optredens hadden, waarbij max decibellen of te wel gehoorbescherming nog niet bekend was, en meer van dit soort geintjes. Hij zei dus dat mensen van mijn leeftijd sneller doof worden en veel nu al lawaaidoof zijn. Wij zijn net een generatie waarbij hoe harder hoe mooier was voordat men realiseerde dat men zo het gehoor van de jeugd naar de knoppen hielp..... Gaan we nu voor betalen.
Manlief heeft ook nog eens jaren in een feestcafe gewerkt, die heeft het zo mogelijk nog erger Afbeelding maar die wil nog niet toegeven.....

Edit; met begin van de walkman bedoelde hij dat er nog niet echt geluidrestrictie op zat; die dingen konden hard! Kon je gewoon genieten van de muziek van je buurman zonder dat het een onherkenbaar deuntje werd Afbeelding
Door hannabelgje
constance.blokzijl schreef:
Mijn collega (net 10 jaar ouder) zei al dat ik van een generatie was die net het begin van de walkman had meegemaakt, waarbij de grote discotheken veel live-optredens hadden, waarbij max decibellen of te wel gehoorbescherming nog niet bekend was, en meer van dit soort geintjes. Hij zei dus dat mensen van mijn leeftijd sneller doof worden en veel nu al lawaaidoof zijn. Wij zijn net een generatie waarbij hoe harder hoe mooier was voordat men realiseerde dat men zo het gehoor van de jeugd naar de knoppen hielp..... Gaan we nu voor betalen.
Manlief heeft ook nog eens jaren in een feestcafe gewerkt, die heeft het zo mogelijk nog erger Afbeelding maar die wil nog niet toegeven.....
Wij zijn denk ik van hetzelfde bouwjaar.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door