Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ronald schreef: En de komende 24 uur een bloeddrukmeter om mijn nek hangen. Benieuwd hoe dat met slapen uit gaat pakken...
Handjes boven de dekens iig, anders zijn de testresultaten vals positief. (of negatief, ligt eraan hoe je het bekijkt)
:biggrin2: :biggrin2:
Naast alle bouwvakkers vandaag ook de mevrouw van het WMO op bezoek gehad.
We hebben een mooi lijstje gemaakt van allerlei hulpmiddelen: eigen aangepaste rolstoel, scoot, dingen voor in en om het huis enz enz.... Nu maar afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Niks ernstigs gelukkig. Waarschijnlijk wel migraine, arm kind! Wist niet dat je dat al zo jong kon krijgen  :-\
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee  :(
Kim_S schreef: Niks ernstigs gelukkig. Waarschijnlijk wel migraine, arm kind! Wist niet dat je dat al zo jong kon krijgen  :-\
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee  :(
Wat sneu voor der. Beterschap voor de kleine meid en ook voor jou!

OT: lekker gewerkt en vroeg klaar. Thuis wachtte twee pakjes op mij. Ondanks dat je weet wat er in zit is uitpakken toch altijd leuk  :biggrin2: Nu lekker film afkijken en relaxen, morgen weer een flinke autorit en fotoshoot op de planning. En avonds wordt mijn gevleugelde vriend weer gebracht voor een logeerpartij.
Mara M schreef: Kim. Hoe oud is je dochter?
Ze is 5. Nog nooit hoofdpijn gehad, en nu al 2 dagen met tussenpozen (door de paracetamol?). Vind zelf migraine niet logisch klinken, maar ze heeft echt zo veel pijn. Zou dus best kunnen.
Ach arm meisje. Probeer zo mogelijk al een afspraak met een kinderneuroloog te maken. Vilja had het ook al zo jong. Alleen herkende ik het niet als migraine. Als je dochter een jaar of 15 was geweest, had ik een medicatietip gegeven die ik zelf vd neuroloog heb gehad. Maar met 5 jaar durf ik dat advies niet te geven natuurlijk. Soms is het fijn om koud vochtig washandje of theedoek tegen voorhoofd te hebben.
Mara M schreef: Migraine komt overigens veel meer voor bij kinderen. Vaak in combi met buikpijn.
Als buikmigraine (dat bestaat) of gewone buikpijn?

(Bij mij komt het ook met buikpijn, maar ik heb alleen migraine als ik ongesteld ben.)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door