Ronald schreef: En de komende 24 uur een bloeddrukmeter om mijn nek hangen. Benieuwd hoe dat met slapen uit gaat pakken...Handjes boven de dekens iig, anders zijn de testresultaten vals positief. (of negatief, ligt eraan hoe je het bekijkt)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: En de komende 24 uur een bloeddrukmeter om mijn nek hangen. Benieuwd hoe dat met slapen uit gaat pakken...Handjes boven de dekens iig, anders zijn de testresultaten vals positief. (of negatief, ligt eraan hoe je het bekijkt)
Pluto schreef: Handjes boven de dekens iig, anders zijn de testresultaten vals positief. (of negatief, ligt eraan hoe je het bekijkt)En blijven fluiten...
![]()
![]()
Ronald schreef: En blijven fluiten...Nee, ook fluit met rust laten!
Kim_S schreef: Niks ernstigs gelukkig. Waarschijnlijk wel migraine, arm kind! Wist niet dat je dat al zo jong kon krijgenWat sneu voor der. Beterschap voor de kleine meid en ook voor jou!
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee![]()
Mara M schreef: Kim. Hoe oud is je dochter?Ze is 5. Nog nooit hoofdpijn gehad, en nu al 2 dagen met tussenpozen (door de paracetamol?). Vind zelf migraine niet logisch klinken, maar ze heeft echt zo veel pijn. Zou dus best kunnen.
Mara M schreef: Migraine komt overigens veel meer voor bij kinderen. Vaak in combi met buikpijn.Als buikmigraine (dat bestaat) of gewone buikpijn?