Too schreef:Bofferd!jaaa ik ga voor de borrel! Heb zo'n hekel aan zwemfeestjes.![]()
Gefeliciteerd voor de jarige, wordt vast gezellig
en dan daarna languit op de bank met een borrel...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef:Bofferd!jaaa ik ga voor de borrel! Heb zo'n hekel aan zwemfeestjes.![]()
Gefeliciteerd voor de jarige, wordt vast gezellig
en dan daarna languit op de bank met een borrel...
dinky89 schreef:Wat balen dat je wandel buurt zo 'aso' aan het worden is border :-(Dank je wel, lief van je.
Els&Flow schreef:Flow vind dat ze die dikke winterjas lang genoeg aan heeft gehad en is druk aan het verharen. Overal liggen zwarte plukken.Lola zit op t moment ook al zo enorm dof in haar vacht, die gaat ook binnenkort ruien. En die heeft van die gemene, harde stekelige haartjes. Gaan overal inzitten, inclusief je voeten....Ik stofzuig en dweil dagelijks maar ze is er nogal fanatiek in. Hopelijk is ze er snel doorheen. Morgen maar eens grondig borstelen, waterblazer erop.. jammer dat het zo koud is om in zee te zwemmen voor haar.
Els&Flow schreef:Flow vind dat ze die dikke winterjas lang genoeg aan heeft gehad en is druk aan het verharen. Overal liggen zwarte plukken.Doe haar wassen Els! Goed in laten trekken het sop en dan blazen. Borstelen stimuleert het uitvallen.Ik stofzuig en dweil dagelijks maar ze is er nogal fanatiek in. Hopelijk is ze er snel doorheen. Morgen maar eens grondig borstelen, waterblazer erop.. jammer dat het zo koud is om in zee te zwemmen voor haar.
bloemetje schreef:Doe haar wassen Els! Goed in laten trekken het sop en dan blazen. Borstelen stimuleert het uitvallen.Goede tip, dank je wel. Even wachten tot het iets minder koud is en dan zal ik haar grondig wassen en droog blazen. Of morgen even naar de hondenwasstraat.
diana.andriessen schreef:Gatver een van mijn katten heeft in mijn boodschappentas geschetenDe nieuwe kattenbak is nog niet helemaal geaccepteerd, begrijp ik?
via tapatalk.