Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door diana.andriessen
Too schreef:Bofferd! :D
Gefeliciteerd voor de jarige, wordt vast gezellig
en dan daarna languit op de bank met een borrel...
jaaa ik ga voor de borrel! Heb zo'n hekel aan zwemfeestjes. :-[ Maar ja als je zoon wil discozwemmen moet je toch wat he? :-\
Door Shanti en co
Brrrrr, na 50min in een warme trein gezeten te hebben is buiten wachten op de bus heel heel heel koud. :sneeuwpop:
Door Border Bandit
Ja, het is koud vandaag he!?

Ik maak me al een tijd zorgen om een amerikaanse stafford hier in de buurt. Hij zal rond het jaar zijn. Het is echt een mooie hond, qua tekening en zo.
In de 3 mnd dat ik hier woon is hij van gewoon blaffen naar andere honden over gegaan naar echt lelijk uitvallen. De eigenaar doet niks en houd hem alleen maar vast. Hij lijkt te wachten tot de andere hond gewoon uit zicht verdwenen is. Ondertussen staat zijn hond op zijn achterpoten, hangend in de riem uit te vallen.
Vanavond liep hij aan een katrol. Met de kracht van deze hond, in combinatie met een kleine aanloop die hij kan nemen voor de katrol 'stopt', is zo'n katrollijn zo gesprongen.
Ik heb zo'n angst dat het lijntje breekt en die hond naar de andere hond toe kan.
Ik moet er niet aan denken wat de gevolgen zullen zijn.
Door dinky89
Ga je vroeg je bed uit voor een klant, kom je daar, zit hij nog bijna 2 uur in bespreking >:(
Had ik er ook niet vroeg uit hoeven gaan......
En uiteraard loopt afspraak dan uit en was ik pas na 7 uur thuis ::) >:(
Door Border Bandit
Och Dinky89, wat is inderdaad niet leuk!

Waar het hier 3 mnd geleden nog zo gezellig was, barst het opeens van de staffords.
Net kwam er, midden in de wijk, een loslopende stafford luid blaffend op Bandit afgestormd. Hij stopte 4 meter van ons om vervolgens wéér zo op Bandit af te stormen tot 1 meter!
Ik schrok me kapot.
Ik hoorde wel dat het angstblaffen en een soort schijnaanval was, maar hij zal maar omslaan naar een echte aanval.
Baasje loopt (weer) 100 meter achter de hond en roept de hond nieteens terug!?
Waar woon ik nou toch? Kunnen mensen niet gewoon zorgen dat hun hond geen overlast veroorzaakt?

Ik zei: bedankt he!
Reageert hij woedend: ja wat! Vreet hij jouw hond op of zo!?

Snappen ze nou niet dat het angstig is voor andere mensen als hun hond zich zo gedraagt?

Het zal wel aan mij liggen. :-\
Door Border Bandit
dinky89 schreef:Wat balen dat je wandel buurt zo 'aso' aan het worden is border :-(
Dank je wel, lief van je. ;)
Ik zal andere plekken moeten zoeken denk ik. :-\
Door Els&Flow
Flow vind dat ze die dikke winterjas lang genoeg aan heeft gehad en is druk aan het verharen. Overal liggen zwarte plukken. ::) Ik stofzuig en dweil dagelijks maar ze is er nogal fanatiek in. Hopelijk is ze er snel doorheen. Morgen maar eens grondig borstelen, waterblazer erop.. jammer dat het zo koud is om in zee te zwemmen voor haar.
Door constance.blokzijl
Els&Flow schreef:Flow vind dat ze die dikke winterjas lang genoeg aan heeft gehad en is druk aan het verharen. Overal liggen zwarte plukken. ::) Ik stofzuig en dweil dagelijks maar ze is er nogal fanatiek in. Hopelijk is ze er snel doorheen. Morgen maar eens grondig borstelen, waterblazer erop.. jammer dat het zo koud is om in zee te zwemmen voor haar.
Lola zit op t moment ook al zo enorm dof in haar vacht, die gaat ook binnenkort ruien. En die heeft van die gemene, harde stekelige haartjes. Gaan overal inzitten, inclusief je voeten....
Door bloemetje
Els&Flow schreef:Flow vind dat ze die dikke winterjas lang genoeg aan heeft gehad en is druk aan het verharen. Overal liggen zwarte plukken. ::) Ik stofzuig en dweil dagelijks maar ze is er nogal fanatiek in. Hopelijk is ze er snel doorheen. Morgen maar eens grondig borstelen, waterblazer erop.. jammer dat het zo koud is om in zee te zwemmen voor haar.
Doe haar wassen Els! Goed in laten trekken het sop en dan blazen. Borstelen stimuleert het uitvallen.
Door Els&Flow
bloemetje schreef:Doe haar wassen Els! Goed in laten trekken het sop en dan blazen. Borstelen stimuleert het uitvallen.
Goede tip, dank je wel. Even wachten tot het iets minder koud is en dan zal ik haar grondig wassen en droog blazen. Of morgen even naar de hondenwasstraat. :)
Door Anne in Zweden
diana.andriessen schreef:Gatver een van mijn katten heeft in mijn boodschappentas gescheten Afbeelding

via tapatalk.
De nieuwe kattenbak is nog niet helemaal geaccepteerd, begrijp ik? :biggrin2: :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door