Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Tanna schreef: vr 02 okt 2020, 23:46 En het is nu toch geen weer om bij mij in de tuin te zitten. Alhoewel, dat had vanmiddag makkelijk gekund.
Hahaha, het is ook geen weer om thuis in de tuin te zitten, dat scheelt ;D
Als dit gedoe eens een keer over is dan kom ik wel weer een keer een bakkie doen!
Door Kaio
Kim_S schreef: vr 02 okt 2020, 23:43 Ik werk inderdaad wel in Nederland officieel, alleen werken mijn klanten ook bijna allemaal thuis nu... Kan wel kijken of ik een bewijsje kan krijgen dat ik in Nederland werk, mocht het nodig zijn.

Maar goed, het idee is dat je niet onnodig naar NL gaat, dus ik hou me daar wel aan.
Baal er alleen van dat ik nu voorlopig niet meer bij mijn ouders op bezoek kan, en dat ik voorlopig alleen in Duitsland boodschappen kan doen. Maar er zijn ergere dingen gelukkig.
Jij woont niet in NRW he? Maar wellicht dat jou regio ook zoiets heeft?
https://www1.wdr.de/nachrichten/landesp ... a-100.html

Op dit moment mag ik nog naar Limburg , dat is goed ook want ik volg een opleiding in Nederland. Geef les op hondenschool (wat heel belangrijk is om mee door te gaan in mijn situatie) En ik wil met de pup cursus gaan volgen in NL. En heb er natuurlijk ook mijn familie wonen. ::)
(en ik winkel ook graag in Nederland vanwege het grotere aanbod in groente en fruit, aangezien de winkels hier toegespitst lijken te zijn op Nederlanders en Belgen die Bier en frisdrank komen halen, want dat is in DE behoorlijk veel goedkoper)
Door Lizzy
Waar dan echt mijn broek volstrekt van naar beneden kiepert is dat die Trump met milde klachten in een ziekenhuis gaat zitten de komende dagen. Jeetje, wat is dat toch een enorme mega grote verschrikkelijke afschuwelijke flapdrol die vent :-X >:(
Door Kim_S
pike schreef: za 03 okt 2020, 11:42 Nou, als ik dit lees mag je vanuit Duitsland gewoon naar Nederland. Het wordt dan misschien afgeraden, maar het mag wel:

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -Dinxperlo
Dit bericht is gisteren geplaatst, gisteravond heeft Duitsland voor bijna heel Nederland code rood afgekondigd. En moet je dus verplicht een test bij terugkomst, of 2 weken in quarantaine...
Door Kim_S
Lizzy schreef: za 03 okt 2020, 12:13 Waar dan echt mijn broek volstrekt van naar beneden kiepert is dat die Trump met milde klachten in een ziekenhuis gaat zitten de komende dagen. Jeetje, wat is dat toch een enorme mega grote verschrikkelijke afschuwelijke flapdrol die vent :-X >:(
Ik vind het wel een beetje “fake news” eigenlijk :biggrin2:
Door dinky89
Kim_S schreef: za 03 okt 2020, 12:53 Dit bericht is gisteren geplaatst, gisteravond heeft Duitsland voor bijna heel Nederland code rood afgekondigd. En moet je dus verplicht een test bij terugkomst, of 2 weken in quarantaine...
Las vandaag de volgende reactie bij rtv oost:
Schönen Tag!", klinkt het vanuit de viskraam. Het is zaterdag, kwart over acht 's ochtends en Markus uit Dortmund staat een braadworst te eten. "Een negatief reisadvies voor Nederland? Geen idee, ik kijk geen tv", vertelt hij. Nonchalant haalt hij zijn schouders op. "Corona is overal, volgens mij is het hier veilig."
Door Kim_S
dinky89 schreef: za 03 okt 2020, 13:30 Las vandaag de volgende reactie bij rtv oost:
Schönen Tag!", klinkt het vanuit de viskraam. Het is zaterdag, kwart over acht 's ochtends en Markus uit Dortmund staat een braadworst te eten. "Een negatief reisadvies voor Nederland? Geen idee, ik kijk geen tv", vertelt hij. Nonchalant haalt hij zijn schouders op. "Corona is overal, volgens mij is het hier veilig."
Dan zal ik me er maar wel aan houden, om te compenseren voor deze Duitser :P
Door Mandarijn
Kim_S schreef: za 03 okt 2020, 12:50 Ik woon naast Groningen, das wel een beetje ver naar de Appie :biggrin2:
Mmmmm das lastiger of je moet iemand anders de boodschappen laten doen en ze naar de grens laten brengen. Deden ze hier toen de grens met België dicht was
Door pluk
Lizzy schreef: za 03 okt 2020, 12:13 Waar dan echt mijn broek volstrekt van naar beneden kiepert is dat die Trump met milde klachten in een ziekenhuis gaat zitten de komende dagen. Jeetje, wat is dat toch een enorme mega grote verschrikkelijke afschuwelijke flapdrol die vent :-X >:(
Ik denk dat hij zieker is dan wordt gemeld. Het WH heeft eigen medische voorzieningen, deze voldoen blijkbaar niet en daarnaast is het op zn Twitteraccount verdacht rustig. Twee tweets in 24u midden in campagnetijd? Op 1 oktober waren het er nog tientallen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door