Tanna schreef: ↑vr 02 okt 2020, 22:37 Ja, daar dacht ik pas al aan, zo vervelend voor je.Das lief. Komt wel goed hoor

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ↑vr 02 okt 2020, 23:43 Ik werk inderdaad wel in Nederland officieel, alleen werken mijn klanten ook bijna allemaal thuis nu... Kan wel kijken of ik een bewijsje kan krijgen dat ik in Nederland werk, mocht het nodig zijn.Jij woont niet in NRW he? Maar wellicht dat jou regio ook zoiets heeft?
Maar goed, het idee is dat je niet onnodig naar NL gaat, dus ik hou me daar wel aan.
Baal er alleen van dat ik nu voorlopig niet meer bij mijn ouders op bezoek kan, en dat ik voorlopig alleen in Duitsland boodschappen kan doen. Maar er zijn ergere dingen gelukkig.
Mandarijn schreef: ↑za 03 okt 2020, 11:00 Je mag vanuit Duitsland wel naar Zeeland en LimburgNou, als ik dit lees mag je vanuit Duitsland gewoon naar Nederland. Het wordt dan misschien afgeraden, maar het mag wel:
pike schreef: ↑za 03 okt 2020, 11:42 Nou, als ik dit lees mag je vanuit Duitsland gewoon naar Nederland. Het wordt dan misschien afgeraden, maar het mag wel:Dit bericht is gisteren geplaatst, gisteravond heeft Duitsland voor bijna heel Nederland code rood afgekondigd. En moet je dus verplicht een test bij terugkomst, of 2 weken in quarantaine...
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -Dinxperlo
Lizzy schreef: ↑za 03 okt 2020, 12:13 Waar dan echt mijn broek volstrekt van naar beneden kiepert is dat die Trump met milde klachten in een ziekenhuis gaat zitten de komende dagen. Jeetje, wat is dat toch een enorme mega grote verschrikkelijke afschuwelijke flapdrol die ventIk vind het wel een beetje “fake news” eigenlijk![]()
![]()
Kim_S schreef: ↑za 03 okt 2020, 12:53 Dit bericht is gisteren geplaatst, gisteravond heeft Duitsland voor bijna heel Nederland code rood afgekondigd. En moet je dus verplicht een test bij terugkomst, of 2 weken in quarantaine...Las vandaag de volgende reactie bij rtv oost:
dinky89 schreef: ↑za 03 okt 2020, 13:30 Las vandaag de volgende reactie bij rtv oost:Dan zal ik me er maar wel aan houden, om te compenseren voor deze Duitser
Schönen Tag!", klinkt het vanuit de viskraam. Het is zaterdag, kwart over acht 's ochtends en Markus uit Dortmund staat een braadworst te eten. "Een negatief reisadvies voor Nederland? Geen idee, ik kijk geen tv", vertelt hij. Nonchalant haalt hij zijn schouders op. "Corona is overal, volgens mij is het hier veilig."
Lizzy schreef: ↑za 03 okt 2020, 12:13 Waar dan echt mijn broek volstrekt van naar beneden kiepert is dat die Trump met milde klachten in een ziekenhuis gaat zitten de komende dagen. Jeetje, wat is dat toch een enorme mega grote verschrikkelijke afschuwelijke flapdrol die ventIk denk dat hij zieker is dan wordt gemeld. Het WH heeft eigen medische voorzieningen, deze voldoen blijkbaar niet en daarnaast is het op zn Twitteraccount verdacht rustig. Twee tweets in 24u midden in campagnetijd? Op 1 oktober waren het er nog tientallen.![]()
![]()