Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Ronald schreef: za 19 feb 2022, 22:41 En toen hoorde ik "ploing" op mijn telefoon. Een dame die ik stiekem wel heel erg leuk vind, stuurt een berichtje. Dat ze toch wel heel erg graag en binnenkort met mij een biertje wil gaan drinken. Of een koppie thee...

Potverdikkeme... En ik had net gezegd dat het van mij allemaal even niet meer hoeft. Niet tegen haar trouwens. Vooral tegen mezelf.
Doet me weer denken aan ons verhaal
Ik had eerst nog een andere date , en wilde me netjes aan de afspraak houden
Maar Jeroen was al aan het vissen :biggrin2: heb je nu die date al gehad met de strijkmeneer ? Zo noemden we hem , hij streek nl alles :biggrin2: dat werd dus niks , wat ik ook al vermoedde . En een dag of 5 later hadden we onze date . In real life , wel al veel online contact gehad , en toen al de grootste lol . We waren Appy en Appy :biggrin2:
Ronald schreef: za 19 feb 2022, 22:41 En toen hoorde ik "ploing" op mijn telefoon. Een dame die ik stiekem wel heel erg leuk vind, stuurt een berichtje. Dat ze toch wel heel erg graag en binnenkort met mij een biertje wil gaan drinken. Of een koppie thee...

Potverdikkeme... En ik had net gezegd dat het van mij allemaal even niet meer hoeft. Niet tegen haar trouwens. Vooral tegen mezelf.
Laat het gewoon vooral een heel gezellig biertje of kopje thee worden, de rest zie je later wel. :-*
Door Lizzy

Mjah, de sterren hebben dus iets anders voor je in petto dus lekker een biertje of theetje gaan doen Ronald :-*
Door - pien -

Geweldig! Leuk! Fantastisch!
Ga lekker wat drinken :-*
Door sam28
Ronald schreef:En toen hoorde ik "ploing" op mijn telefoon. Een dame die ik stiekem wel heel erg leuk vind, stuurt een berichtje. Dat ze toch wel heel erg graag en binnenkort met mij een biertje wil gaan drinken. Of een koppie thee...

Oooh leuk Ronald!!! Lekker doen en misschien kijken of je je verwachtingen thuis kunt laten. :biggrin2:
hannabelgje schreef:Gisteren in de storm naar Eindhoven gereden. Wel logeerspulletjes mee voor de zekerheid. Toen ik vroeg of hij nog iets wist wat ik niet moest vergeten, ja Zoë haar mand en haar eten was zijn antwoord. Lol iets met prioriteiten. Denk dat hij haar leuker vindt dan mij.
Maar de storm was gisteren na 23 nog niet minder dus samen Zoë uit gaan laten en daarna samen het bed in gekropen.
Nu weer ff thuis en vanavond weer terug. Hij is zoooo leuk en lief.
Ooh Hannah, dat klinkt leuk!!!! Super zeg. :biggrin2: En eens met PoP. Hij vindt Zoë niet leuker dan jou maar weet heel goed dat zij je nummer 1 is. :biggrin2:
En goed te lezen dat er meer mensen niet goed bij hun hoofd zijn en gewoon de storm getrotseerd hebben.

A is vrijdag avond ook mijn kant op gereden. :biggrin2: Ze kwam bij mij binnen en het eerste dat ze zei was; zo, dat was niet veilig! ;D
Maar gelukkig was ze veilig bij mij. Ze is nu 2 uurtjes weg en als ik iemand kan regelen voor het pilletje van Siep morgenvroeg, ga ik straks die kant op. :biggrin2: Ik moet toch werken morgen, kan net zo goed vast daar heen. :innocent:
We hebben echt een leuk weekend gehad :) :)
Door hannabelgje
Super Ronald! Gewoon over je heen laten komen.
Ik heb een eerste logeer weekend gehad met Zoë erbij en dat is super goed gegaan. Net thuis en ik mis hem nu alweer pfff.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Hoe was het Ronald?
Hoe gaat het bij jou Hannah?

Hier gaat het nog steeds als een trein! Super leuk allemaal. Afgelopen donderdag had ze de kinderen weer voor de week. Ze appte me dat ze zo verdrietig was over Oekraine en dat het zo eng dichtbij komt (ze is Poolse). Om 16u was ik klaar met werken en vroeg haar of ze 10 minuten een echte knuffel wilde, ze woont naast de locatie waar ik werkte. De 10 minuten omdat ik wist dat ze de kinderen heeft.
Dat wilde ze wel dus ben ik via haar huis gegaan. De kinderen bleken tot 18u op de BSO te zitten met een leuke activiteit dus we hadden even de tijd. Dat werd een 2u durende knuffel ;)
Ze zei ook dat ze er naar uitkeek dat ik ook in de kinderweek kon blijven (ik ook) omdat een week (8 dagen) wel erg lang was en vroeg ze of ik het wilde uitbreiden, langzaam steeds iets langer met de kinderen zodat we meer aan elkaar kunnen wennen.
Uiteindelijk gaan we dus over 2 weken naar het chocolade museum ;D

Gisteravond had A een slaapfeestje met haar kinderen en een vriendje om vandaag met z'n allen naar een dinosaurus museum te gaan. Haar ex kwam ook langs met biertjes en toen heeft ze ook nog tegen ex vertelt dat het daten met mij zo onwijs goed ging. Ex wil me ook graag leren kennen.
Door Ronald
Oh, wat klinkt dat geweldig, Sam! Ik ben ongelooflijk blij voor je.
En nu maar hopen dat de zorgen van A over de familie wat af kunnen nemen.

Bij mij? Ach.. het was gezellig. Maar we zijn te verschillend. En ze wil alleen maar praten over zichzelf.
Door hannabelgje
Jammer Ronald.
Klinkt goed Sam. Heerlijk hoor!
Hier gaat het ook goed. Het gaat met hem allemaal zo makkelijk. Komende vrijdag wil hij kennismaken met mijn broer en schoonzus en daarna bij mij blijven slapen. Ligt hier in huis dus wat werk komende week. Maargoed fijne stok achter de deur ook wel.
Volgend weekend ga ik kennismaken met zijn vrienden en zijn ouders. Best een beetje spannend

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Ronald schreef: zo 27 feb 2022, 10:19 Oh, wat klinkt dat geweldig, Sam! Ik ben ongelooflijk blij voor je.
En nu maar hopen dat de zorgen van A over de familie wat af kunnen nemen.

Bij mij? Ach.. het was gezellig. Maar we zijn te verschillend. En ze wil alleen maar praten over zichzelf.
Wat jammer Ronald! Vreselijk als ze alleen over zichzelf wil praten. :-\
Door Ronald
sam28 schreef: zo 27 feb 2022, 15:16 Wat jammer Ronald! Vreselijk als ze alleen over zichzelf wil praten. :-\
Ja, en ook de onderwerpen waren nou niet wat je zegt bijster interessant ;D
Wat in eerste instantie best wel aardig/leuk leek, bleek toch meer en meer dat ook onze interesses (en dan met name haar interesses) op een heel ander vlak lagen.

Zo zie je maar weer. En ach... blij dat het op voorhand al zo blijkt te komen en niet na een paar maanden of zo. En de zomer komt er aan hè... Mooi weer, genieten van het terrasleven. Alleen of misschien met iemand erbij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door