Ronald schreef:En toen hoorde ik "ploing" op mijn telefoon. Een dame die ik stiekem wel heel erg leuk vind, stuurt een berichtje. Dat ze toch wel heel erg graag en binnenkort met mij een biertje wil gaan drinken. Of een koppie thee...
Potverdikkeme... En ik had net gezegd dat het van mij allemaal even niet meer hoeft. Niet tegen haar trouwens. Vooral tegen mezelf.
Oooh leuk Ronald!!! Lekker doen en misschien kijken of je je verwachtingen thuis kunt laten.
hannabelgje schreef:Gisteren in de storm naar Eindhoven gereden. Wel logeerspulletjes mee voor de zekerheid. Toen ik vroeg of hij nog iets wist wat ik niet moest vergeten, ja Zoë haar mand en haar eten was zijn antwoord. Lol iets met prioriteiten. Denk dat hij haar leuker vindt dan mij.
Maar de storm was gisteren na 23 nog niet minder dus samen Zoë uit gaan laten en daarna samen het bed in gekropen.
Nu weer ff thuis en vanavond weer terug. Hij is zoooo leuk en lief.
Ooh Hannah, dat klinkt leuk!!!! Super zeg.

En eens met PoP. Hij vindt Zoë niet leuker dan jou maar weet heel goed dat zij je nummer 1 is.
En goed te lezen dat er meer mensen niet goed bij hun hoofd zijn en gewoon de storm getrotseerd hebben.
A is vrijdag avond ook mijn kant op gereden.

Ze kwam bij mij binnen en het eerste dat ze zei was; zo, dat was niet veilig!
Maar gelukkig was ze veilig bij mij. Ze is nu 2 uurtjes weg en als ik iemand kan regelen voor het pilletje van Siep morgenvroeg, ga ik straks die kant op.

Ik moet toch werken morgen, kan net zo goed vast daar heen.
We hebben echt een leuk weekend gehad