Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
Thanks Ellen, alleen zag ik dat je voor die site een recept van je dierenarts moet opsturen?
Of kan ik het gewoon proberen, geld overmaken en zien waar het schip strandt? Of ben ik dan me geld kwijt?
Door danielle1980
K@rin schreef: Ik had inmiddels de Novicam besteld en ook al binnengekregen voor GAIDA van Chris.
Ik heb bij mijn dierenarts nagevraagd en die kan inderdaad ook de Loxicom bestellen.
100 ml kost daar 26,50 € en dat scheelt dus aanzienlijk met Metacam en in verhouding heel iets duurder dan Novacam !
Volgens mij was die 31,80 voor 125 ml, maar daar komen dan nog verzendkosten bij.
Daniëlle waar bestel jij de Novicam en wat kost dat ?
bij mn eigen da haal ik t gewoon op ;)
zal die loxicom ook s vragen
Door me and my boys
Irish schreef: Thanks Ellen, alleen zag ik dat je voor die site een recept van je dierenarts moet opsturen?
Of kan ik het gewoon proberen, geld overmaken en zien waar het schip strandt? Of ben ik dan me geld kwijt?
zal toch voor vlooienbestrijding niet gelden?
anders effies een mail  er naar toe sturen..
Door saskia37
Irish schreef: Zowel bij zooplus als bij medpets zie ik geen Stronghold...  :-\
Ik zie bij medpets wel stronghold hoor
Bijna helemaal onderaan ;)
Door Irish
saskia37 schreef: Ik zie bij medpets wel stronghold hoor
Bijna helemaal onderaan ;)
Oh dan ben ik scheel  :-[
edit: ook daar geven ze aan dat het niet zonder recept kan en ik zie geen mogelijkheid tot bestellen?
Het is me gelukt via de dierapotheker :)
Laatst gewijzigd door Irish op ma 06 jun 2011, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
Maar daar vragen ze toch ook een recept, toevallig heb ik daar ook naar gezocht afgelopen weekend.
Dan moet je aangemeld zijn toch?
Door saskia37
Waarom persé stronghold als ik vragen mag?  Ik zoek namelijk iets wat goed tegen teken werkt want wij gaan naar de Vogezen en daar schijnen nogal wat teken te zitten.
Door K@rin
saskia37 schreef: Waarom persé stronghold als ik vragen mag?  Ik zoek namelijk iets wat goed tegen teken werkt want wij gaan naar de Vogezen en daar schijnen nogal wat teken te zitten.
Stronghold beschermt ook tegen hartworm.
Wanneer ik met mijn Pyrs naar de Pyreneeën ga, gebruik ik ook Stronghold.
Door Irish
tt-tjes schreef: Maar daar vragen ze toch ook een recept, toevallig heb ik daar ook naar gezocht afgelopen weekend.
Dan moet je aangemeld zijn toch?
Ik stuur je even een pbtje :)
Door Irish
saskia37 schreef: Waarom persé stronghold als ik vragen mag?  Ik zoek namelijk iets wat goed tegen teken werkt want wij gaan naar de Vogezen en daar schijnen nogal wat teken te zitten.
Ik gebruik het ook niet tegen teken, heb pas 1 teek van Kaatje af hoeven te halen, dus vind ik het nog niet nodig daar wat tegen te doen.
Daarintegen is Kaatje wel weer wat jeukerig en verdenk ik wellicht weer vlooien te hebben. Vorige keer heeft Stronghold hier goed bij geholpen, omdat mij toendertijd op dit forum is verteld dat Stronghold alle stadia's van de vlo aanpakt :)
Door Dian
Lil schreef: Waarom novacam? Ik heb inmiddels een nog goedkopere ;) novacam is uit de handel, iets met dat licentie gedoe. Ik zal straks het merk voor je opzoeken ;) werkzame stof is meloxicam net als in metacam, flexicam en novacam. Maar ahhh ik onthoudt die naam nooit.
ik heb recent nog een grote fles novacam gehaald voor Rakker ( 125 ml) bij de DA, betaalde er € 34,05 voor bij Pet's Health. Wanneer is dat uit de handel genomen dan?? Ik wil nog een fles halen, nu krijg ik nog 85% vergoed, per 1 augustus  nog 80%, scheelt nog 1x € 1,70 :P
Door doranto
Dit topic is van 4 jaar geleden. Ik geloof dus niet dat het uit de handel genomen is. Ik haal het hier altijd gewoon in het dorp bij de plaatselijke da.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door