Thanks Ellen, alleen zag ik dat je voor die site een recept van je dierenarts moet opsturen?
Of kan ik het gewoon proberen, geld overmaken en zien waar het schip strandt? Of ben ik dan me geld kwijt?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K@rin schreef: Ik had inmiddels de Novicam besteld en ook al binnengekregen voor GAIDA van Chris.bij mn eigen da haal ik t gewoon op
Ik heb bij mijn dierenarts nagevraagd en die kan inderdaad ook de Loxicom bestellen.
100 ml kost daar 26,50 € en dat scheelt dus aanzienlijk met Metacam en in verhouding heel iets duurder dan Novacam !
Volgens mij was die 31,80 voor 125 ml, maar daar komen dan nog verzendkosten bij.
Daniëlle waar bestel jij de Novicam en wat kost dat ?
Irish schreef: Thanks Ellen, alleen zag ik dat je voor die site een recept van je dierenarts moet opsturen?zal toch voor vlooienbestrijding niet gelden?
Of kan ik het gewoon proberen, geld overmaken en zien waar het schip strandt? Of ben ik dan me geld kwijt?
Irish schreef: Zowel bij zooplus als bij medpets zie ik geen Stronghold...Ik zie bij medpets wel stronghold hoor![]()
saskia37 schreef: Ik zie bij medpets wel stronghold hoorOh dan ben ik scheel :-[
Bijna helemaal onderaan![]()
saskia37 schreef: Waarom persé stronghold als ik vragen mag? Ik zoek namelijk iets wat goed tegen teken werkt want wij gaan naar de Vogezen en daar schijnen nogal wat teken te zitten.Stronghold beschermt ook tegen hartworm.
tt-tjes schreef: Maar daar vragen ze toch ook een recept, toevallig heb ik daar ook naar gezocht afgelopen weekend.Ik stuur je even een pbtje
Dan moet je aangemeld zijn toch?
saskia37 schreef: Waarom persé stronghold als ik vragen mag? Ik zoek namelijk iets wat goed tegen teken werkt want wij gaan naar de Vogezen en daar schijnen nogal wat teken te zitten.Ik gebruik het ook niet tegen teken, heb pas 1 teek van Kaatje af hoeven te halen, dus vind ik het nog niet nodig daar wat tegen te doen.
Lil schreef: Waarom novacam? Ik heb inmiddels een nog goedkopereik heb recent nog een grote fles novacam gehaald voor Rakker ( 125 ml) bij de DA, betaalde er € 34,05 voor bij Pet's Health. Wanneer is dat uit de handel genomen dan?? Ik wil nog een fles halen, nu krijg ik nog 85% vergoed, per 1 augustus nog 80%, scheelt nog 1x € 1,70novacam is uit de handel, iets met dat licentie gedoe. Ik zal straks het merk voor je opzoeken
werkzame stof is meloxicam net als in metacam, flexicam en novacam. Maar ahhh ik onthoudt die naam nooit.