Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
miik schreef: ↑za 08 aug 2020, 00:37 Ja klopt. Ik zie de buurvrouw (eind 60 gok ik) dag in dag uit ploeteren in de moestuin, dat is hun eten voor de winter ! Dat is belangrijk om te overleven met nauwelijks inkomen. Dus de honden moeten echt t wild weg houden. Heb vandaag foto’s gemaakt vd dikke poot en ben zelf naar de dierenarts gegaan, heb 5 dagen antibiotica gekregen. Nu hopen dat t genoeg is en hij opknapt. Ze was er super blij mee ! De deal; vers suikermaïs en vd week een doos eieren ! (Die heb ik zelf ook genoeg, maar dan krijgen m’n honden wel een extra eitje, tis iets waarvan ik weet dat zij het kan missen en ze is blij dat ze me iets terug kan geven).Dat is echt een hele andere wereld
Ik heb Doortje vandaag blij gemaakt met een badje..... kom maar op met die warme dagen !
miik schreef: ↑vr 13 nov 2020, 14:57 Ik schrijf echt veel te weinig. Er gebeuren zoveel leuke dingen hier !Dus je mist mij niet
Op het moment zitten we zonder auto. De APK is verlopen en we willen hem op hongaars kenteken zetten, maar dat duurt eindeloos lang op het moment door Corona. Boodschappen kunnen inmiddels thuis bezorgd worden en meeste dingen online. Maar het vlees van de honden was een probleem.
Ik had vlees besteld voor de honden en moest dat morgen ophalen, maar gedoe met die dorpsbus kon niet moeilijk moeilijk. Dus verzet naar vandaag, maar ivm hongaarse les in de ochtend was het ook lastig, want die bus moet om 3 uur terug zijn voor de kids. Ik wist niet of ik zelf mocht rijden of chauffeur erbij kreeg, geen idee of doortje mee kon, nou ja dikke stres. Er is Corona in het dorp, dus ook geen idee hoe veilig/schoon die bus zou zijn. Dus de juf van Hongaarse les zegt, waarom vraag je niet of ze het bezorgen... ehhhh nou omdat die mensen alleen hongaars spreken ! Dus die juf heeft voor me gebeld en ze zouden het voor me regelen. Dus net een toeter. Staat de dierenarts op de stoep met 60kilo vlees.... whahahaha blijkt dat zijn moeder eigenaar van de dierenwinkel is, lol ! Nou ja, hij spreekt goed engels. Met hem overlegd en over 4 weken komt hij weer 60kg brengen. Ik ben helemaal blij ! Hij zegt, jij bent van de kapotte geit... lol (geitje had een gebroken poot en dat is eehh byzonder dat je daarmee naar een dierenarts gaat hier ipv er soep van maken). Weer een probleem opgelost. Zo fijn !