Sigbrid schreef:
Dit is idd wat ik zoek ! Nu is mijn sweeds uiteraard niet best (0) dus werd geen wijs uit of dit vanuit Zweden bij ze te bestellen is en wat evt de verzendkosten zijn
Ik heb even gekeken: voor buitenlandse bestellingen kun je mailen (in het Engels) met
[email protected]
Er staat wel bij dat het momenteel vakantietijd is en dat het daardoor misschien even kan duren voordat je een reactie krijgt.
De riem is er trouwens in verschillende kleuren: rood, cerise lila, marineblauw, lichtblauw, grijs en zwart. De lengte is verstelbaar van ca. 85-130 cm, en er zit geen 'trekhaak' aan - je kunt je dus niet laten voorttrekken op je inline skates (of ski's, daar zal zo'n haak in Zweden eerder voor bedoeld zijn

)
De tekst verder: de riem is gepolsterd en heeft vier ringen en haken. Geschikt voor wanneer je met meerdere honden wilt wandelen of jagen bijvoorbeeld. Je kunt er ook accessoires aan hangen wanneer je met de hondenslee onderweg bent.
Dat is zo'n beetje wat er staat.
Als het nou heel lastig is om hem naar NL te krijgen, stuur me dan even een pb'tje, dan kan ik hem naar onze buren laten sturen en die sturen hem dan wel weer door naar mij of direct naar jou.
Ik hoor het wel als ik iets voor je kan betekenen!