Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
Senta blaft veel, en helaas ook steeds meer. Ik kan er lang niet altijd evengoed tegen  ::), en nu zeg ik het netjes.
Een beweging van een van mijn andere honden, is voor Senta  een aanleiding om te blaffen
En helaas sleept ze de andere honden mee in haar blafgedrag..  :-\
Door Annemarie Rijnveld
Yuma blaft eigenlijk nooit, Ale is een verschrikking en blaft voor 20......is hij aangelijnd en ziet andere honden, dan wordt er schetterend geblaft en wild gegromd...komt er iemand voorbij het huis, idem.....is hij op het balkon en ziet mensen in de verte, idem....in de auto, idem...vreeeeselijk irritant, voor mij en voor de buren.

Gelukkig blaft hij niet meer wanneer ik het hondeneten klaarmaak...dus ik hoop dat hij het ook nog afleert in alle andere situaties.
Door me and my boys
de Meiden schreef: Niet.. alleen als ze "aan het huis komen" aanbellen bv...
Als we buiten zitten en er wordt toch onnodig geblaft, worden ze naar binnen gestuurd..
Ik heb een hekel aan aanhoudend blaffende honden, dus de onze mogen dat ook niet !
Dit dus...
Zit nu in NWH en hoor heel de dag blaffende honden..word door de eigenaren niks van gezegd en ik persoonlijk vind dat best irritant. ..
Vinnie heeft er tijdens t spelen een handje van  ... dan kap ik t spel....hij heeft een heel schel hoge blaf....knetter word ik daarvan
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 01 aug 2014, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nova
Eigenlijk ben ik wel een beetje opgelucht te lezen dat er meerdere hondenbezitters  hier zijn , die én  stevige blaffers hebben, en  dat het op  zeker moment tot irritaties leidt  :biggrin2: ,
Door Chouka
Mijn duitse herder blaft om te waken en hem dat toelaten vind ik gewoon de hond respecteren.  Hij blaft als er iemand aanbelt en is weer rustig als ze binnen zijn.  Als hij blijft blaffen naar geluiden in de buurt dan haal ik hem binnen.  Dat is wel niet vaak nodig.

Nu heb ik een gasthond met serieuze gewrichtsproblemen.  Die heb ik 'pootje geven' en 'zit' niet willen aanleren.  Hem heb ik leren blaffen om zijn eten of hapjes te krijgen.

Blaffen is hun communicatiemiddel en dat wil ik zeker niet verbieden.  Keffers en honden die blijven blaffen vind ik ook heel vervelend.
Door Bamm
Mijn honden zijn waaks in en om het huis en dat vindt ik prima,ze mogen wel even laten weten dat ze er zijn als ze onraad ruiken, en daarna zijn ze stil,en is dat niet het geval dan zeg ik er wat van en dan is het ook gelijk klaar...

:)
Chouka schreef: Mijn duitse herder blaft om te waken en hem dat toelaten vind ik gewoon de hond respecteren. 
Hij blaft als er iemand aanbelt en is weer rustig als ze binnen zijn. 

Blaffen is hun communicatiemiddel en dat wil ik zeker niet verbieden.  Keffers en honden die blijven blaffen vind ik ook heel vervelend.
En daar sluit ik me ook bij aan!
Een blaf oke maar de hele tijd door blaffen is niet oke!
Door Lil
Chouka schreef: Mijn duitse herder blaft om te waken en hem dat toelaten vind ik gewoon de hond respecteren.  Hij blaft als er iemand aanbelt en is weer rustig als ze binnen zijn.  Als hij blijft blaffen naar geluiden in de buurt dan haal ik hem binnen.  Dat is wel niet vaak nodig.

Nu heb ik een gasthond met serieuze gewrichtsproblemen.  Die heb ik 'pootje geven' en 'zit' niet willen aanleren.  Hem heb ik leren blaffen om zijn eten of hapjes te krijgen.

helemaal mee eens, maar tja toen had ik buren en mijn hond mocht niet 3 maal daags 8 keer woef zeggen. Sjucht....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door